مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران میهن خبر داد:

عرضه مستقیم تخم مرغ در میادین از چهارشنبه

از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ اعلام شد

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ در واحدهای صنفی را معادل ۷۵ هزار ریال و قیمت هر کیلو تخم مرغ را، معادل ۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۲۶
قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه سوم مهرماه جاری کارگروه تنظیم بازار، حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ درب مغازه در واحدهای صنفی معادل ۷۵ هزار ریال (هفت هزار و ۵۰۰ تومان) تعیین شده است.

در این جلسه مقرر شد در صورت کاهش عمومی قیمت در سطح ۷۱ هزار ریال (هفت هزار و یکصد تومان)، شرکت پشتیبانی امور دام برای جلوگیری از ضرر و زیان واحدهای تولیدی و استمرار تولید، نسبت به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ اقدام کند و در صورت افزایش عمومی قیمت در سقف ۷۸ هزار ریال (هفت هزار و ۸۰۰ تومان) نیز عرضه گوشت مرغ برای تنظیم و تعادل قیمت در بازار را در دستور کار قرار دهد.

همچنین بر اساس تصمیم های گرفته شده، حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب واحدهای تولیدی معادل ۴۵ هزار و ۶۰۰ ریال (چهار هزار و ۵۶۰ تومان) تعیین شد که با توجه به ضرایب سود عمده فروشی و خرده فروشی و هزینه های مترتب در شبکه های توزیع حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم معادل ۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال (پنج هزار و ۲۵۰ تومان) خواهد بود.

بنا بر اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تصمیم های گرفته شده پس از تصویب و ابلاغ رسمی توسط رییس کارگروه تنظیم بازار قابلیت اجرا دارند و قبل از آن، هرگونه افزایش قیمتی غیرقانونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها