بازی‌های بسیاری برای اندروید و ios وجود دارد اما تعداد کمی از آن‌ها می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. بررسی‌های فروشگاه‌های نرم‌افزاری نشان می‌دهد که تمایل کاربران به بازی‌های ساده‌تر که نیاز به کنترل دائمی و همچنین عکس‌العمل‌های سریع نداشته باشند بیشتر شده است. اغلب این بازی‌ها با حجم‌های کم عرضه می‌شوند اما این موضوع دلیل نمی‌شود که از گرافیک مناسبی برخوردار نباشند.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۸۹
معرفی بازی اعتیاد آور Stickman Base Jumper؛ هرگز بدون چتر نجات نپرید! + دانلود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، امروز قصد داریم به معرفی بازی بپردازیم که نه فقط در زمانی که در خانه هستید بلکه در مترو، تاکسی و هر زمانی که چنددقیقه‌ای وقت اضافی داشته باشید به‌راحتی بتوانید آن را بازی کنید. Stickman Base Jumper محصول استدیو بازی‌سازی Djinnworks GmbH است که کارش در ساخت بازی‌های سری Stickman بی‌نظیر است.

Stickman Base Jumper یک بازی تفننی است که هدف آن پرش صحیح از ارتفاع و فرود موفق با چتر نجات در ناحیه مشخص‌شده است. این بازی در تلفن همراه به‌صورت افقی اجرا خواهد شد اما این موضوع دلیل نمی‌شود که کنترل آن با یک دست سخت باشد. برای کنترل بازی فقط نیاز است روی نمایشگر تپ کنید. تپ اول برای دورخیز، تپ دوم برای دویدن، تپ سوم برای پرش و تپ چهارم برای باز شدن چتر نجات کاربرد دارند. لطفاً به تپ پنجم فکر هم نکنید چون سقوط خواهید کرد.

در این بازی ساختمان‌های بلندی قرار دارند که پرش از روی آن‌ها انجام خواهد شد. میزان دورخیز شما سرعت پرش را تعیین می‌کنید. هرچه دورخیز بیشتری داشته باشید در پرش مسافت بیشتری را طی خواهید کرد. بنابراین باید با توجه به موقعیت مکان فرود و ارتفاع آن سرعت پرش را تعیین کنید.

این بازی برای کمک به شما چند ویژگی مهم دارد. ویژگی اول تصویر پس‌زمینه بازی است که شبیه به کاغذهای میلی‌متری به‌نظرمی‌رسد و این موضوع می‌تواند کمک زیادی به اندازه‌گیری دقیق‌تر شما کند درصورتی‌که بخواهید هر سه ستاره پرش‌ها را دریافت کنید. ویژگی دوم این است که محلی که شروع به دویدن در پرش پیشین کرده باشید با یک پرچم برای شما مشخص می‌شود. آخرین و البته مهم‌ترین راهنمایی این بازی یک خط عمودی و قرمز رنگ است که در مرکز هدف فرود قرار دارد.

پرش شما باید به گونه‌ای باشد که زمانتان پیش از فرود کامل تمام نشود. به‌عنوان مثال اگر در ارتفاع زیاد چتر نجات را باز کنید تا رسیدن به زمین زمان زیادی از دست خواهید داد و امتیازی کسب نخواهید کرد. باید تا جایی که می‌توانید نزدیک به زمین و نزدیک به خط قرمز عمودی که در مرکز نقطه فرود قرار دارد چتر نجات را باز کنید. یک نمایشگر کوچک شما و نقطه فرود را به‌صورت دو نقطه قرمز رنگ در خود نمایش می‌دهد بنابراین می‌توانید فاصله خود با زمین را نیز مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در صورت جدا کردن چتر نجات از خود در هر ارتفاعی که باشید حتی نزدیک به زمین سقوط خواهید کرد و امتیازی دریافت نمی‌کنید.

Stickman Base Jumper بازی ساده، روان و کم حجمی است و دستگاه های اندروید قدیمی نیز مشکلی با اجرای آن نخواهند داشت. شاید یکی از ویژگی های مثبت این بازی عدم نیاز به اتصال به اینترنت باشد که این موضوع از دید برخی کاربران امتیاز محسوب می‌شود. جای خالی یک ویژگی اما در این بازی احساس می شود و آن امکان بازی گروهی با دوستان و یا دیگر کاربران بود که می‌توانست رقابت هیجان انگیزی باشد.

درهرصورت اگر شما نیز دوست دارید در موقعیت‌های مختلف مانند ایستادن در مترو و یا اتوبوس و یا زمانی که منتظر کسی هستید از یک بازی کوتاه، ساده و هیجان‌انگیز لذت ببرید پیشنهاد ما این است همین حالا بازی Stickman Base Jumper را از طریق لینک‌های زیر دریافت کنید.
نام اپلیکیشن: Stickman Base Jumper
قیمت: رایگان
سازنده: Djinnworks GmbH
سیستم عامل: اندروید و ios
حجم: 25 مگابایت
دانلود از بازار


دانلود از گوگل پلی


دانلود از اپ استور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها