پرسپولیس دیشب قربانی حاشیه‌هایی شد که مانند آوار بر سر این تیم خراب شدند.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۸۹
تاثیر مخرب حاشیه‌ها بر پرسپولیس

ماجرای مهلک محرومیت مهدی طارمی، بهترین گلزن پرسپولیس از یک سو، محرومیت این تیم از دو پنجره نقل و انتقالات و همین طور تعداد چشمگیر محروم و مصدوم در پرسپولیس، توان روحی این تیم را به صفر نزدیک کرد.

شاید برخی بازیکنان در مصاحبه‌ها گفته بودند که این مسائل خللی در تمرکز تیم ایجاد نمی‌کند؛ اما باید بپذیریم که هر یک از این حاشیه‌ها برای نابود کردن پرسپولیس کافی بود و توام شدن همه آنها برای این بازی، اجازه نداد پرسپولیس نفس بکشد.

اگر غیر از این می‌شد، یک دیدار پایاپای و نفسگیر را مشاهده می‌کردیم چون فاصله توان دو تیم واقعا چهار گل نبود. اگرچه الهلال یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیاست؛ اما همین تیم در مرحله مقدماتی در هر دو بازی مقدماتی در برابر پرسپولیس به تساوی رضایت داد.

دو تیم در 30 دقیقه ابتدایی در حال ارزیابی هم بودند؛ اما اشتباهات فردی که ناشی از نبود تمرکز روانی بود، موجب ثبت گل‌های الهلال شد.

الهلال در هر نیمه دو گل زد تا رویاهای پرسپولیس برای رسیدن به فینال به باد برود. اگرچه شکست دیشب شکست بسیار بدی بود؛ اما من معتقدم با این بودجه، با این امکانات و با این لیگ، صعود پرسپولیس به همین مرحله هم کار بزرگی بود و تا همین جا هم نمره قبولی گرفت. من در تیم ملی شاگرد برانکو بودم.

او یک مربی بسیار باهوش است که از همه داشته‌هایش استفاده می‌کند. بپذیریم که دیشب هم توان پرسپولیس بیش از این نبود.

امیدواریم فوتبال ایران روزهای بهتر را تجربه کند و تیم‌های ما به دلیل نبود امکانات و فراهم نبودن بسترهای لازم و سخت‌افزارها، بیش از این قربانی نشوند.

افشین پیروانی - کارشناس فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها