عصر روز گذشته خبر برکناری و یا استعفای گلناز وکیل گیلانی رییس فدراسیون چوگان در رسانه ها منتشر شد. او و زهرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک تنها روسای زن فدراسیون ها بودند.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۸۰
رییس فدراسیون چوگان: عکس های خصوصی من را منتشر کردند

به گزارش جام جم آنلاین، اما نحوه برکناری روسای زن فدراسیون های ورزشی در سال های اخیر به هیچ عنوان محترمانه و حرفه ای نبوده است.

برکناری فاطمه ابوالقاسمی رییس اسبق فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک را به خاطر می آوریم، بانویی که وقتی به محل فدراسیون تحت ریاستش رسید متوجه شده برکنار شده و اجازه ورود به ساختمان را هم ندارد! سیم کارتی که از طرف فدراسیون در اختیار او قرار گرفته بود سوزانده شد و فردی از اعضای فدراسیون تا چند روز این را کنترل می کرد که چه کسانی با رییس فدراسیون تماس می گیرند!

حالا چند سال از آن ماجرا می گذرد و اینبار گلناز وکیل گیلانی از سمت خود برکنار شده است.

وی به میزان گفت: چنین چیزی (برکناری از فدراسیون) به من ابلاغ نشده است. من چندین بار تهدید به استعفا شده ام و همچنان به کار خودم ادامه می دهم.

وکیل گیلانی با اشاره به انتشار عکس های خصوصی خود گفت: متاسفانه ناجوانمردانه چنین کاری انجام داده اند البته عکس خاصی هم نیست، عکس های خانوادگی من است. از وزیر ورزش و جوانان وقت خواستم اما متاسفانه حتی 5 دقیقه هم به رییس فدراسیون چوگان وقت نداده اند.

وی در پاسخ به این سوال که برکناری شما از فدراسیون جهانی تبعاتی برای چوگان ایران خواهد داشت یا خیر گفت: قطعا تبعات دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها