کیمیا علیزاده به فاصله کمتر از چهار ماه بار دیگر زیر تیغ جراحان رفت. او تابستان سال گذشته در المپیک 2016 برای نخستین بار در تاریخ ورزش بانوان ایران موفق به کسب مدال شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۹۸
دختر تاریخ ساز ورزش ایران باز هم زیر تیغ جراحان رفت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، علیزاده اما با مصدومیت به المپیک رفته بود و اکنون نیز هنوز مصدوم است. چند ماه پیش پس از اینکه وی زیر تیغ جراحان رفت گفت و گوی جام جم آنلاین با یکی از پزشکان ورزشی درباره اینکه کیمیا قبل از المپیک 2016 به دلیل مصدومیت باید از این ورزش خداحافظی می کرد جنجال بسیار زیادی به پا کرد. در واقع بسیاری از فدراسیونی ها به تکاپو افتادند اظهارات این پزشک را تکذیب کنند و اظهار نظر وی مبنی بر اینکه : «به خاطر یک مدال با سلامتی یک دختر جوان بازی کردند» را به شدت زیر سوال بردند.

در حالی که چند ماه بیشتر از عمل جراحی وی نگذشته است اینبار کیوان علیزاده پدر کیمیا بار دیگر خبر از عمل جراحی کیمیا میدهد. وی با انتشار عکسی از پای عمل شده کیمیا نوشت:« دختر عزیزم امروز برای بار دوم پای مصدوم خودتو به زیر تیغ جراحی سپردی تا نشون بدی که هیچ آسیبی جلوی رسیدن به هدفتو نمیتونه بگیره ،قوی باش مثل همیشه،برات آرزوی سلامتی کامل دارم دوست دارم خیلی زیاد»

در عمل جراحی چند ماه پیش اعلام شد که کیمیا حداقل یک سال از میادین دور خواهد بود اما با توجه به عمل جراحی مجدد وی به نظر می رسد دوری او از تکواندو بیشتر هم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها