مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - الهلال / رویای شبانگاهی صعود به فینال

تیم های پرسپولیس و الهلال فردا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این دیدار در در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۹۴
پرسپولیس - الهلال / رویای شبانگاهی صعود به فینال

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس در حالی مقابل این تیم قدرتمند و مطرح عربستانی صف آرایی می کند که چند روز پیش به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه مهدی طارمی چهار ماه از همراهی پرسپولیس محروم شد و پرسپولیس نیز اجازه فعالیت در نقل و انتقالات را ندارد. اما به گواه بازیکنان پرسپولیس این موضوع به هیچ عنوان روحیه سرخ ها را پایین نیاورده است. تک تک بازیکنان پرسپولیس در دبی در گفت و گوهای خود تاکید کرده اند کاملا با انگیزه هستند. مهدی طارمی نیز با وجود اینکه به دلیل محرومیت مقابل الهلال به میدان نمی رود اما بدون اینکه کوچک ترین آثار ناراحتی در چهره اش دیده شود در کنار تیم حضور دارد و با اطمینان از صعود پرسپولیس به فینال آسیا می گوید.

سرخپوشان پایتخت عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و با عبور از سد الاهلی عربستان بعد از 17 سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

شاگردان برانکو در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان با تعویض های طلایی برانکو توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود برابر الهلال عربستان نیستند اما برانکو نگرانی بابت این موضوع ندارد چرا که نیمکت قدرتمندی در اختیار دارد و سایر بازیکنان می توانند جای خالی این دو بازیکن را دراین بازی پر کنند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وجود اینکه هنوز مصدومیتش به طور کامل رفع نشده است اما قادر به همراهی تیمش برابر الهلال عربستان است. او روز گذشته در گفت و گویی اعلام کرد که می تواند مقابل الهلال بازی کند و هیچ مشکلی ندارد.

همچنین مجوز بازی احمد نوراللهی برای لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است و او می تواند برابر الهلال بازی کند.

تیم الهلال نیز با هدایت دیاز از قدرت های منطقه است و با سرمایه ای کلان می خواهد به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

نحوه دریافت 20 گل آخر تیم الهلال عربستان در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که این تیم در عمق دفاع آسیب پذیر است و پرسپولیس می تواند از این نقطه ضعف حریف عربستانی خود استفاده کند و به گل دست یابد.

پرسپولیس فردا شب در حالی با رویای صعود مقابل تیم الهلال قرار می گیرد که در انتظار حضور ایرانی های زیادی در ورزشگاه محمد بن زاید باید باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها