مردی که زنی را در پی برقراری ارتباط پنهانی به قتل رسانده بود، در آستانه ماه محرم بخشیده شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۸۸
بخشش قاتل زن باردار در آستانه محرم

به گزارش جام‌جم، 25 اسفند 90 جسد زنی باردار به نام «پونه» در خانه‌اش پیدا شد. او با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل متواری شده بود.

کارآگاهان با بررسی پرینت تماس‌های مقتول به مردی 35 ساله به نام سعید رسیدند و او را بازداشت کردند. سعید در بازجویی‌ها به ارتباط پنهانی با پونه و قتل او اعتراف کرد و مدتی بعد در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

او در برابر درخواست قصاص اولیای‌دم گفت: «با پونه همسایه بودیم و می‌دانستم شوهر و بچه دارد. در رفت‌و‌آمدهایی که به خانه‌شان داشتم به هم علاقه‌مند شدیم و ارتباط برقرار کردیم. پس از مدتی پونه گفت از من باردار شده. در این شرایط علاقه‌ام به او بیشتر شد، اما به مرور با هم به اختلاف خوردیم. روز حادثه، مشاجره‌مان به درگیری فیزیکی منجر شد و من با ضربه‌های چاقو، او را کشتم و متواری شدم.»

در پایان دادگاه حکم قصاص متهم صادر شد و دیوان عالی کشور نیز با تائید این رای، پرونده متهم را به دایره اجرای احکام فرستاد. در حالی که متهم چندقدم تا طناب دار فاصله داشت سرانجام اولیای‌دم پذیرفتند در ازای 120 میلیون تومان رضایت بدهند.

سعید که در آستانه ماه محرم از کابوس مرگ نجات یافت، صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: «من از جرمی که مرتکب شد، پشیمانم و درخواست بخشش دارم. ما یک خانه کوچک داشتیم که آن را 120 میلیون تومان فروختیم و پولش را در اختیار اولیای‌ دم قرار دادیم. از قضات تقاضای تخفیف دارم.» حکم دادگاه بزودی صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها