مهره سوخته فوتبال ایران مدت هاست دستش برای همه رو شده است. بسیاری از مشکلات کنونی فوتبال ایران حاصل او و تفکر غیر حرفه ای و غیر منطقی اش است.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۸۲
یارکشی مهره سوخته فوتبال ایران / لشکر سایبری و کاغذی تشکیل می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این مهره سوخته با شرایط بدی از فوتبال ایران رفت. یعنی مجبور به رفتن شد. باقی ماندن بدهی های کلان در یک باشگاه و اتفاقات عجیب و غریب دیگر که هنوز هم دامن گیر چند بازیکن و یک باشگاه مطرح است بخشی از مدیریت به شدت غیر حرفه ای او در فوتبال ایران است. مهره سوخته فوتبال ایران که البته از لحاظ سابقه به هیچ عنوان فردی فوتبالی محسوب نمی شود پس از یک رسوایی بزرگ و فاش شدن جزئیات فعالیت هایش حالا دوباره سودای بازگشت دارد.

نمایندگان این مهره سوخته با چهره های مختلف رسانه ها و خبرنگاران جوان تماس می گیرند، آنها را با پیشنهادهای مالی تطمیع می کنند و سپس از آنها می خواهند آقای مهره سوخته را در گزارش های تفصیلی و اخبار متعدد ، مستقیم و غیر مستقیم یکی از عوامل موفقیت باشگاه (...) معرفی کنند. نمایندگان این مهره سوخته (که البته قبلا لقب دهان پرکن دیگری داشت) درخواست های عجیب دیگری هم از خبرنگاران دارند به این ترتیب که از آنها می خواهند برخی از ستاره های مطرح فوتبال ایران را کشف بزرگ او معرفی کنند!

اکنون در حال جمع آوری خبرنگاران متعددی از خبرگزاری ها، سایت ها و روزنامه های مختلف ورزشی و غیر ورزشی است. اگر در آینده ای نزدیک نام این مهره سوخته را مدام در سرخط های خبری فوتبال ایران دیدید اصلا تعجب نکنید. قهرمان با لشکرش وارد می شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها