نماز ظهر عاشورا به طور زنده ازویژه برنامه «اینجا کربلاست» رادیو ایران پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۱۶
پخش نماز ظهر عاشورا از رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، «اینجا کربلاست» با هدف عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد شهدای کربلا و پرداختن به ابعاد و جایگاه فریضه نماز همچنین افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به آموزه های قرآن و اندیشه اهل بیت (ع) و تلاش برای گسترش فضایل اخلاقی و معنوی در میان مخاطبان پخش می شود.

در این برنامه ضمن سوگواری و گرامیداشت عاشورا و مظلومیت شهدای کربلا، طی ارتباط هایی با مراکز استانهایی همچون(بندرعباس، بوشهر، زنجان، تبریز، یزد، مشهد، شیراز، گیلان، مازندران و قم) مراسم روز عاشورا در این استانها و همچنین حال و هوای عزاداران حسینی به سمع مخاطبان خواهد رسید.

در این برنامه ترکیبی به اهمیت فریضه نماز برای احیای دین و زوایای مختلف آن پرداخته و برنامه به اذان ظهر و نماز ظهر عاشورا ختم خواهد شد.

یکی از جانبازان سالهای دفاع مقدس و استاد دانشگاه نیز به عنوان کارشناس و مهمان برنامه به تبیین مسائلی پیرامون جایگاه نماز ونقش آن در ظهر عاشورا خواهد پرداخت.

آیتم های مناسبتی و مقتل خوانی همچنین گزارش مردمی با عنوان «این حسین کیست؟» طرح پرسش پیرامون ابعاد مختلف شخصیت امام حسین (ع) و چگونگی یاری حضرت در عصر حاضر و نماز و جایگاه آن در این همراهی، پخش آنونسی با مضامین و عبارات مرتبط با محرم و یامداحی مرتبط از دیگر بخش های این برنامه است.

«اینجا کربلاست» کاری از گروه اندیشه روز یکشنبه نهم مهرماه از ساعت 9:45 تا 12:15 به تهیه کنندگی حسین معصومی از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها