سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه امیدوار است تیمش به سادگی گل نخورد، از علیرضا منصوریان سرمربی مستعفی استقلال حمایت کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۸۰
دایی: امیدوارم مثل «هلو» گل نخوریم!

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با پارس جنوبی جم در هفته هفتم لیگ که امروز پنجشنبه برگزار شد، گفت: نتایج بدی در دو هفته گذشته گرفته ایم که در شان تیم سایپا نبوده است. فردا هم با یک تیم خوب بازی داریم و رده بندی جدول نشان می دهد که پارس چقدر خوب است.

وی با اشاره به شکست ناپذیری تیم پارس تا اینجای لیگ، از مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی به عنوان رفیق خوب یاد کرد و افزود: امیدوارم فردا اولین باخت را نصیب رفیق خوبم آقای تارتار کنیم. ما طی روزهای گذشته روی نقاط ضعفمان کار کرده ایم و امیدوارم دوباره مثل «هلو» گل نخوریم!

سرمربی تیم سایپا در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره استعفعای علیرضا منصوریان و جدایی اش از استقلال، گفت: منصوریان از دوستان خوب من است. گاهی اوقات در زمین چالش هایی بین ما ایجاد می شود که این موضوع طبیعی است چرا که ما خارج از زمین با هم رفیق هستیم. از اتفاقی که برای منصوریان افتاد خیلی ناراحتم.

دایی خاطرنشان کرد: اصلا دوست نداشتم منصوریان اینطور از لیگ برود. امیدوارم او زودتر به لیگ برگردد تا مسابقات جذابتر شود. امثال منصوریان می توانند به فوتبال ما کمک زیادی داشته باشند و حالا هم هر کاری بتوانیم برای منصوریان انجام می دهیم.

خبرنگاری از وی درباره مطالباتش از تیم های نفت سوال کرد. سرمربی سایپا در این خصوص گفت: اینطور که فدراسیون به باشگاه نفت فرصت داده است، باید طلب بازیکنان و مربیان را بدهند و امیدوارم این اتفاق دوستانه رخ بدهد. نفت هم یکی از نمایندگان ایران در آسیا است و امیدوارم آقایان طلب هایش را بدهند.

سرمربی سایپا درباره مطالباتش از پرسپولیس هم یادآور شد: برای پرسپولیس بیش از 15 بار نامه زدیم ولی جوابمان را ندادند و آنها بی احترامی کردند و پاسخ ندادند. حتی راضی شدم 100 میلیون تومان از مالیاتی که من داده بودم را پرداخت کنند تا از شکایتم منصرف شویم ولی حتی به نامه ام با دستخط خودم پاسخ ندادند. ما هم سر موضع خود ایستاده ایم.

سرمربی سایپا در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی اش از اتفاقات برنامه نود و صحبتهای رد و بدل شده، گفت: من برنامه های تلویزیون را نگاه نمی کنم و سیاست گذار هم نیستم ولی یک مجری خودش نمی تواند از خودش چیزی بگوید.

دایی با بیان اینکه یک نفر هست که خطوط قرمز را در تلویزیون مشخص می کند، گفت: حتما به او اجازه داده شده است که این کارها را بکند. مگر می شود یک نفر هرچه دلش بخواهد در برنامه های تلویزیونی بگوید. وقتی برخی از آقایان تصمیم گیری می کنند، انتظار دیگری نمی رود. وی یادآور شد: فوتبال ما به بیراهه می رود و آنقدر اتفاقات بدی می افتد که نمی توانم آنها را بگویم. همه مردم هم به صعود تیم ملی به جام جهانی اکتفا کرده اند. این مسائل هست و نباید اینطور پرده دری شود.

همچنین خبرنگاری از وی درباره اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و اینکه خودش شهروند این کشور است، سوالی پرسید که وی در جواب گفت: هر کسی به ایران توهین می کند، در واقع لیاقت خودش همین است. «سیتیزن» بودن من که ربطی ندارد. شما بگویید ترامپ چه بازیکنی است و کجا بازی می کند تا درباره اش صحبت کنم! ترامپ یک دیوانه واقعی است که نمی دانم او را از کجا آورده اند. ترامپ را رئیس جمهور کرده اند که بیاید و حرفهایی را که دلشان می خواهد، بزنند. ما از نظر فرهنگی و تمدنی از آمریکا خیلی جلوتریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها