مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج نهایی آزمون دوره‌های دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امروز، 30 شهریور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۳۹
نتایج نهایی آزمون دانشگاه علمی کاربردی امروز اعلام می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حسین توکلی گفت‌: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد 67هزار و 765نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی برای سال 96 امروز، 5 شنبه 30 شهریورماه جاری بر روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار می‌گیرد.

وی افزود: از تعداد 67 هزار و 765 نفر پذیرفته شده آزمون مذکور تعداد 22 هزار و 381 نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر 33.53 درصد پذیرفته‌شدگان زن هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تمام پذیرفته‌شدگان آزمون فوق ضرورت دارد روز شنبه، اول مهرماه امسال برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد به سایت آموزشی دانشگاه جامع عملی کاربردی مراجعه کنند.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: بدیهی است پذیرفته‌شدگان باید در زمان‌های تعیین‌شده که در سایت دانشگاه مشخص شده است، با در دست داشتن مدارک لازم و برخی اطلاعاتی که در اطلاعیه‌ای که امروز به همراه فهرست اسامی آنها منتشر می‌شود، برای ثبت نام به واحدهای قبولی خود مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها