رئیس ستاد ارتش رژیم اسراییل مدعی شد:

طرح های اساسی برای حمله به ایران

رئیس ستاد ارتش رژیم اسراییل مدعی شد در صورت درخواست مقامات، طرح های اساسی برای حمله به ایران داریم.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۴۰
طرح های اساسی برای حمله به ایران

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، گادی آیزنکوت گفت: ارتش در صورت درخواست مقامات دولتی، طرح های اساسی برای حمله به ایران دارد. درخواست اسراییل برای دور کردن نیروهای ایرانی از سوریه به نفع سوریه و منافع امنیتی اسراییل است.

حزب الله در راس تهدیدات علیه اسراییل قرار دارد


ایزنکوت گفت: حزب الله در طول چند سال گذشته تجربیاتی در جنگیدن کسب کرد که آن را دستکم نمی گیریم.حزب الله یک «شبه ارتش» است که عناصر و مولفه های زیادی از یک ارتش را دارد. حزب الله دشمنی است که ما را بیش از هر دشمن دیگری در اطراف مان نگران می کند. قدرت مهمی در لبنان و قدرت محدودی در سوریه وجود دارد.

وی افزود: این هفته فرمانده ارتش لبنان به پیروزی در قلمون ابراز افتخار و تاکید کرد اکنون ارتش برای اعمال مسئولیت خود در جنوب اقدام خواهد کرد. گزارش های اطلاعاتی ما نشان می دهد نصرالله همچنان در همه روستاهای نزدیک اسراییل حضور دارد و در حال تقویت توانایی خود است.

رئیس ستاد ارتش رژیم اسراییل گفت: اگر قرار باشد دشمنی را که در درجه اول در منطقه، ما را تهدید می کند مشخص کنیم، حزب الله را در راس تهدیدات قرار خواهیم داد.

ایزنکوت افزود: ما گزارش های اطلاعاتی، استحکامات و طرح های تهاجمی برای ناکام گذاشتن نفوذ حزب الله به شهرک های اسراییلی داریم. نمی توانم تضمین کنم نفوذی به مرزها و شهرک های ما وجود نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ دوم لبنان نگاه ما به نصرالله به عنوان یک هدف بود و تلاش کردیم او را در اوایل جنگ هدف قرار دهیم.

نصب گیت های الکترونیکی در ورودی مسجد الاقصی اشتباه بود


رئیس ستاد ارتش رژیم اسراییل گفت: تغییر وضع فعلی در مسجد الاقصی کار دستی نیست و توصیه ما به ارتش آن بود که در سریعترین زمان ممکن، برگزاری نماز از سر گرفته شود. نصب گیت های الکترونیکی در ورودی مسجد الاقصی اشتباه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها