سریال جنایت‌ های هولناک ادامه دارد

قتل 3 عضو خانواده در خانه روستایی

پس از جنایت‌های فجیع در تهران و اسلام‌آباد غرب این بار پرونده‌هایی مشابه در سمیرم و مشهد خبرساز شد. در مشهد، ماموری پس از شلیک به اعضای خانواده همسرش خودکشی کرد و سه عضو خانواده‌ای در خانه‌ای روستایی در حوالی سمیرم به قتل رسیدند.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۷۰
قتل 3 عضو خانواده در خانه روستایی

به گزارش جام‌جم، عصر دوشنبه مامور یکی از کلانتری‌های مشهد پس از تیراندازی به اعضای خانواده همسرش، به کلانتری بازگشت و با شلیک گلوله به سینه‌اش به زندگی خود پایان داد.

ساعت 16 دوشنبه شلیک گلوله در حیاط خلوت کلانتری شهید رجایی به گوش رسید. ماموران وقتی به آنجا آمدند، با پیکر غرق در خون یکی از همکاران خود رو‌به‌رو شدند.

اسلحه کلتی در دست او بود و شواهد نشان می‌داد مامور 27 ساله با شلیک گلوله به سینه‌اش به زندگی خود پایان داده است. موضوع به قاضی کاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد اعلام شد که او با حضور در محل، تحقیقات را در این‌باره آغاز کرد. این درحالی بود که همزمان جنایتی هولناک در بلوار چمن به تیم جنایی گزارش شد.

در این جنایت سه عضو خانواده‌ای هدف گلوله قرار گرفته بودند که دختر 22 ساله خانواده بر اثر شدت جراحات جان باخته و پدر و مادرش مجروح شده بودند.

ماموران وقتی در ساختمان چهار طبقه محل قتل حاضر شدند، دریافتند عامل این جنایت همان مامور جوانی بود که دقایقی قبل خودکشی کرده بود.

تحقیقات محلی نشان داد، مامور 27ساله نوروز امسال با همسرش ازدواج کرده بود که ساعت 16 دوشنبه به خاطر اختلافاتی، به خانه پدرزنش رفت. او ابتدا به پدرزنش شلیک کرد و بعد همسرش را که در حال فرار بود، از پشت سر هدف قرار داد که تازه‌عروس جان باخت. او پس از شلیک به مادرزنش از خانه خارج شد.

متهم با رها کردن موتورسیکلتش، پراید یکی از دوستانش را گرفت و به کلانتری رفت. بعد هم با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

پدر و مادر مقتول در بیمارستان بستری هستند تا پس از بهبود حالشان از آنها تحقیق شود.

قتل 3 عضو خانواده

در جنایتی دیگر شامگاه شنبه مردی خشمگین سه عضو خانواده خواهرش را در یکی از روستاهای شهرستان سمیرم به قتل رساند و گریخت.

جسد زوج جوان و دختر هفت ساله آنها صبح روز یکشنبه در روستای قره‌قاچ این شهرستان پیدا شد. عامل جنایت پس از درگیری با اعضای این خانواده آنها را از پا درآورده بود.

به گفته فرماندار سمیرم، شواهد از دست داشتن برادرزن خانواده در این ماجرا حکایت دارد. قاتل پس از این جنایت با یک دستگاه پراید از روستا فرار کرده بود که تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها