کارنامه سه شنبه منتشر می شود

اعلام نحوه اعتراض به نتایج کنکور ۹۶

کارنامه نهایی داوطلبان آزمون سراسری سال 96 در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۵۴
کارنامه نهایی کنکور سراسری 96 منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، کارنامه نهایی شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، بعدازظهر سه شنبه، 28 شهریور بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده آزمون خود به همراه شماره شناسنامه و سال تولد، کارنامه خود را مشاهده کنند.

در این کارنامه، رتبه داوطلب، آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته محل‌های انتخابی داوطلب در میان متقاضیان و در سهمیه مربوط ، قابل مشاهده است.

داوطلبانی که پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی، درباره مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته خود سؤال یا ابهامی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا 20 مهرماه از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند.

آزمون سراسری سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر ماه در 372 شهرستان و 478 حوزه امتحانی در کشور و 27 حوزه در 23 کشور دنیا برگزار شد.

در آزمون سراسری سال 96 تعداد 930 هزار و 482 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، حدود 59 درصد زن و 41 درصد مرد بودند که از این تعداد، 838 هزار و 972 نفر در جلسه آزمون شرکت کردند و نهایتا 838 هزار و 929 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

نتایج نهایی کنکور امسال، شامگاه جمعه 24 شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها