پایانه ها، جامع ترین وب‌سایت جهت خرید بلیط اتوبوس از شرکت های مسافربری سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۰۹
پایانه ها، آسان ترین روش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

شما می توانید با اطمینان خاطر، اتوبوس مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با آگاهی از تخفیف های متنوع انتخاب نموده و خرید کنید. در سامانه پایانه ها امکان نوینی جهت استرداد اینترنتی بلیط های خریداری شده مهیا شده است. شما به راحتی می توانید بلیط خود را باطل کنید و وجه بلیط به طور مستقیم به حساب شما استرداد شود. تمام تلاش پایانه ها براین است که خرید بلیط اتوبوس برای مسافران یک عمل وقت گیر و استرس زا نباشد و برای رسیدن به این هدف مهم، تیم پشتیبانی پایانه ها در همه حال همراه شما است تا بتوانید با خیال آسوده از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس لذت ببرید. سامانه پایانه ها با ارائه تخفیف های ثابت و شناور متنوع از 5 تا 55 درصد، خریدی لذت بخش را برای مسافرین مهیا کرده است، قطعا خرید بلیط اتوبوس با تخفیف های متنوع، سفری کم هزینه تر برای شما رقم خواهد زد. همچنین لازم به ذکر است از مهرماه 96 جشنواره بزرگ پایانه ها، برگزار می شود و از بین خریداران بلیط، برندگانی انتخاب و جوایز نفیسی به آن ها اهدا می شود

سفرهای جاده ای یکی از متداول ترین نوع سفر در داخل کشور است. اگه قصد سفر در داخل کشور را دارید، سفر اتوبوسی یک گزینه مناسب برای شماست. یکی از پرکاربردترین روش های خرید بلیط، خرید توسط وب سایت است، شما مسافر عزیز اگر دسترسی به اینترنت دارید می توانید به راحتی با ورود به سایت payaneha.com بلیط خود را تهیه کنید، در سامانه پایانه ها شما تنها با گذر از 4 مرحله بسیار قابل فهم و روان بلیط خود را در دست دارید .

اگر به اینترنت دسترسی ندارید، نگران نباشید. پایانه ها، برای شما نیز راه حل خوبی در نظر دارد. خرید بلیط اتوبوس بدون نیاز به اینترنت توسط اپلیکیشن همراه سفر، برای اولین بار توسط متخصصین پایانه ها در سال 1393 با حضور جمعی از بزرگان صنعت حمل و نقل کشور افتتاح شد چرا که ما در تلاش هستیم به همه اقشار جامعه امکان خرید بلیط اتوبوس غیرحضوری دهیم .طرح خاطره، نیز امکانی است سریع و آسان برای خرید بلیط اتوبوس بدون نیاز به اینترنت، به صورتی که فقط لازم است یک گوشی همراه ساده داشته باشید و با شرکت مسافربری مورد نظر خود تماس گرفته و با اعلام مقصدتان کد رزرو بگیرید و با شماره گیری #333*724* مبلغ بلیط خود را پرداخت کنید.

سامانه پایانه ها علاوه بر فروش اینترنتی بلیط اتوبوس زمینه ای را فراهم ساخته است تا شما را با جاذبه های گردشگری شهرهای کشور پهناورمان آشنا کند. همچنین شما می توانید به راحتی از وضعیت شرکت های مسافربری و ترمینال های مسافربری مستقر در شهر مورد نظرتان نیز مطلع شوید. در همین راستا، کانال تلگرام پایانه ها با هدف ارتباط هر چه بیشتر با شما مخاطبان و مسافران گرامی راه اندازی شده است تا همراه شما عزیزان در شبکه های اجتماعی باشیم. این مژده را به همراهانمان در تلگرام پایانه ها می دهیم که تخفیف های بلیط اتوبوس های مختلف به صورت روزانه در کانال پایانه ها اعلام می شود. این مژده را به همراهانمان در تلگرام پایانه ها می دهیم که علاوه بر اعلام تخفیف بلیط ها به صورت روزانه در کانال پایانه ها، شرایط شرکت در جشنواره بزرگ پایانه ها و اعلام نتایج جشنواره نیز به صورت ماهانه در تلگرام اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها