روز گذشته، اطلاعاتی مربوط به زمان رونمایی از گوشی‌های جدید پیکسل بر روی بیلبوردی تبلیغاتی متعلق به کمپانی گوگل رویت شد که در آن، چهارم اکتبر به عنوان تاریخ معرفی پیکسل‌های جدید ذکر شده بود.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۷۷
گوگل پیکسل XL 2 چراغ سبز FCC را دریافت کرد؛ ال‌جی تولید آن را برعهده می‌گیرد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان،‌ همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های امسال گوگل با نام‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 رونمایی خواهند شد که ساعاتی پیش، مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل XL 2 توانست مجوز FCC برای ورود به بازار را کسب کند.

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، این گوشی توسط کمپانی ال‌جی تولید خواهد شد و همانند پرچمدار امسال سری V این شرکت یعنی V30، از نمایشگر 6 اینچی فول ویژن برخوردار خواهد بود. اگرچه محصول موردنظر در وب‌سایت FCC با نام Pixel درج نشده، اما شواهد حاکی از آن بوده که این دستگاه همان پیکسل XL 2 کمپانی گوگل است.

این گوشی با شماره مدل G011C در این وب‌سایت رویت شده که حرف G برگرفته از حرف اول کلمه Google است. اگر خاطرتان باشد در ماه گذشته میلادی نیز گوشی پیکسل 2 با شماره مدل G110A در FCC رویت شده بود. با این‌حال، کمتر از سه هفته به رونمایی از این دو گوشی زمان باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که در طی روزهای آتی، چه اطلاعاتی در خصوص این دو اسمارت‌فون در فضای وب منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها