پلیس نوشهر توضیحاتی را در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر ربودن دختری ۱۵ ساله در این شهرستان ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۴۳
توضیحات پلیس در خصوص ربودن دختر 15 ساله

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: فردی با مراجعه به ماموران انتظامی ادعا کرد دختر نوجوان ۱۵ ساله اش در مقابل چشمان من و همسرم پس از ضرب و شتم مان توسط یک مرد آشنا به گروگان گرفته شده است.

وی افزود: به خاطر حساسیت موضوع گزارش شده به سرعت و در اسرع وقت ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شده و با شگرد‌های فنی و تخصصی فرد مورد نظر را شناسایی کردند.

رئیس پلیس شهرستان نوشهر تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس متوجه شدند موضوع آدم ربایی واقعیت نداشته است و ماجرا به اختلافات خانوادگی مربوط است.

سرهنگ شعبان مهری گفت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد فرد مورد نظر همسر شرعی و قانونی آن دختر بوده که بخاطر اختلافات زناشویی مدتی همسرش به نزد پدر و مادرش مراجعه کرده و روز حادثه مرد جوان برای آشتی کردن و بردن همسرش به منزلشان به مشکل برخورد کرد و بین وی و پدر همسرش درگیری لفظی و نهایتا فیزیکی به وجود آمد.

این مقام آگاه انتظامی افزود: در همین رابطه پرونده این ماجرا در کلانتری مربوطه و مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خاطر نشان کرد: بنابراین وقوع آدم ربایی از اساس تکذیب می‌شود و قطعا از طریق مرجع قضایی با شایعه سازان و عامل یا عاملین انتشار این قبیل اخبار که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود برخورد قانونی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هركس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
۰
۰
شما كه با اكاذیب برخورد میكنید این را در نظر نگرفتید كه دو سال پیش خواهر من سوار ماشین مسافركشی از نوشهر به چالوس شد و مسافركش خواهرم را تهدید به رابطه نامشروع كرد پس از كلی كش مكش و قسم دادن خواهرم ،تلفن همراهش زنگ خورد و مجبور بود به جایی برود و خواهرم را در كمربندی به بیرون پرت كرد. شماره پلاك را به نیروی انتظامی چالوس دادیم اما به خواهرم به زور گفتند از شكایت صرف نظر كن و كار ما را زیاد نكن و بهش گفتند هنوز كه باهات رابطه نامشروع نداشته!!!!واقعا جای تاسف دارد كه این طور از نوامیس كشور دفاع می شود. بعد از این خواهرم گفت اگر ناموس خودتان هم بود همین را می گفتید؟!اما خواهرم را تهدید كردند كه اگر چرت و پرت بگویی تو را بازداشت می كنیم و خواهرم به ناچار بی خیال این موضوع شد... برای بعضی امور واقعا تاسف می خورم. كاش كمی وسیع تر به این موضوعات نگاه كنیم تا جلوی بسیاری از این فاجعه ها را بگیریم...

نیازمندی ها