پیانو زدن لیونل مسی در یک برنامه تبلیغاتی اخیرا خیلی خبرساز شده است. اما ستاره ای که تمام وقت خود را صرف فوتبال می کند چگونه و چه زمانی پیانو زدن را یادگرفته است؟
کد خبر: ۱۰۷۲۹۹۴
ماجرای پیانو زدن مسی چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ساکرنت، مسی در فیلم تبلیغ کمپانی آدیداس مشغول نواختن پیانو است.دست ها، دست های خودش است و کاملا واضح است که خودش پشت پیانو نشسته. او با چنان مهارت پیانو می نوازد که همه را متعجب می کند. مسی واقعا پیانیست است؟ خیر، چنین نیست. مسی هنر زیادی در میدان مسابقه دارد اما دامنه هنرش هرگز به کلاویه پیانو نمی رسد. فردی که پشت پیانو نشسته بود و می نواخت هرگز مسی نبود. شخصی به نام توماس فوش به جای مسی پیانو نواخته.

فوش در این رابطه گفت: «به من توضیح دادند که باید در یک تبلیغ، سرود لیگ قهرمانان اروپا را بنوازم ولی تا آخرین لحظه نمی‌دانستم که قرار است به عنوان بدل مسی این کار را بکنم. این تبلیغ در زمین اسپانیول ضبط شد. در ابتدا مسی پشت پیانو نشست و سپس موهای دستم را تراشیدند تا خالکوبی مسی را روی دستم طراحی کنند.» وقتی فیلمبرداری مسی تمام شد، من لباس مسی را پوشیدم و آنقدر سرود لیگ قهرمانان اروپا را نواختم و نواختم که حالا حتی دیگر خودم دلم نمی‌خواهد که این سرود را بشنوم.»

در این تبلیغ دیده می‌شود که مسی در حال پیانو زدن است ولی تمام جلوه‌های ویژه برای این تبلیغ درنظر گرفته شده. آقای فوش توضیح می‌دهد: «در این تبلیغ با جلوه‌های ویژه فیلمسازی، سر مسی را روی بدن من قرار دادند و در تصاویر، دستانی که در حال نواختن پیانو هستند، دستان من هستند. ضبط این تبلیغ به خاطر تفاوت قدی من و مسی (من 182 سانتیمتر هستم و مسی 170 سانتیمتر) کار سختی بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها