پرچمدار جدید هواوی روز 24 مهر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پرچمداران سری میت در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در فروش داشته‌اند و کاربران زیادی را به خود جذب نمودند. حال علاقه‌مندان منتظر معرفی جدیدترین پرچمدار هواوی در سال 2017 هستند.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۷۷
هواوی میت 10 در 3 نسخه معرفی و عرضه خواهد شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، بر اساس جدیدترین خبرها، هواوی میت 10 در سه نسخه معرفی و عرضه می‌شود. در خبرهای قبلی عنوان شده بود که 2 نسخه از این گوشی معرفی خواهد شد. سه گوشی جدید هواوی که در رویداد 24 مهر این کمپانی معرفی خواهند شد میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت می‌باشند.

طبق آخرین گزارش‌ها هواوی میت 10 ظاهری شبیه به میت 9 پرو دارد. ولی از لحاظ سخت افزاری پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. میت 10 پرو اما طراحی جدیدی دارد و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن بسیار باریک هستند که موجب زیبایی این گوشی خواهد شد. نسخه اقتصادی پرچمدار هواوی نیز با نام میت 10 لایت با مشخصات سخت افزاری سطح پایین‌تر معرفی و عرضه می‌شود.

در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد میت 10 شنیده و خوانده‌ایم. بر همین اساس مشخصاتی از این گوشی نیز افشا شده‌اند که در زیر آنها را نام می‌بریم:

صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن Full HD
دوربین دوگانه لیکا با دیافراگم f/1.6
حسگر اثرانگشت در دکمه هوم در قاب جلویی گوشی

در مورد نسخه پرو پرچمدار هواوی نیز خبرهایی منتشر شده که حاکی از مجهز بودن آن به صفحه نمایش امولد با رزولوشن QHD دارد. دوربین نسخه پرو همانند میت 10 خواهد بود ولی حسگر اثرانگشت در قاب پشتی گوشی است. گفتنی است هر دو پرچمدار جدید هواوی به چیپست تازه معرفی شده کرین 970 مجهز خواهند بود.

میت 10 لایت نیز بر اساس آخرین شایعات از صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد ولی خبری از دوربین دوگانه در این گوشی نیست.

برای پیگیری جدیدترین خبرها در مورد محصولات هواوی با کلیک جام‌جم همراه باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها