بالاخره اپل از محصولات خود از جمله آیفون 10 «iPhone X»، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد و به داستان پرچمداران خود در سال 2017 پایان داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۶۱
مقایسه عکس‌های گرفته شده با آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو،‌ یکی از نقاط قوت آیفون های جدید دوربین با کیفیت و بهبود یافته است که اپل مدعی شده کیفیت فوق العاده‌ای دارند. از همین رو این کمپانی تصاویری را منتشر کرده تا قدرت عکس برداری آیفون 8 یک چشم و آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس دو چشم را به رخ بکشد!

هرچند دوربین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس روی کاغذ تفاوت زیادی با نسل گذشته خود ندارند اما از درون دچار تحول شده‌ و سنسور جدیدی را در خود جای داده‌اند. آیفون 8 با یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه است و آیفون 8 پلاس دو دوربین 12 مگاپیکسلی دارد که یکی از آنها وظیفه عکس برداری را برعهده داشته و دیگری با دیافراگم F2.4 برای زوم اپتیکال دو برابر به کار می رود. همچنین فناوری تثبت کننده نوری تصویر و عکس برداری پرتره از ویژگی‌های دوربین آیفون های جدید است. شایان ذکر است که برای اولین بار دوربین سلفی هر سه آیفون مانند دوربین اصلی توانایی ثبت عکس‌های پرتره را نیز دارد.

از نظر فیلم برداری نیز هر سه آیفون تونایی فیلم برداری با دقت 4k را دارند و امکان ضبط اسلوموشن نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. با آیفون های جدید می‌توانید در رزولوشن 1080 پیکسل با سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید و اگر دقت 4K می خواهید باید به 60 فریم بر ثانیه رضایت دهید.

عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس :

-

-

-

-

-----------------------------------------------------------------------------------------

تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون ایکس :

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها