طرح 15 شکایت علیه استانداران و فرمانداران در دادگاه

پرونده تخلفات انتخاباتی تعیین وقت شد

رئیس کل دادگا‎ه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: در حال حاضر 6 کیفرخواست برای استانداران و بعضی از فرمانداران استان تهران صادر شده و پرونده در مجتمع قضایی کارکنان دولت مطرح رسیدگی است.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۶۰
پرونده تخلفات انتخاباتی تعیین وقت شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، عباس پوریانی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در حال حاضر 6 کیفرخواست برای استانداران و بعضی از فرمانداران استان تهران صادر شده و پرونده در مجتمع قضایی کارکنان دولت مطرح رسیدگی است.

وی افزود: برای این پرونده تعیین وقت شده و قطعا این استانداران به عنوان متهم احضار و دفاعیات آنها استماع خواهد شد و در نهایت رای مقتضی براساس نظر قاضی صادر خواهد شد.

پوریانی به برخی شکایت‏‌های واصله در رابطه با تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: بعضی از گزارش‌های مربوط به مجازات های درجه 7 و 8 قانون مجازات اسلامی بوده که در صلاحیت دادگاه میباشد که در این رابطه بیش از 15 شکایت علیه استانداران و فرمانداران در سراسر کشور مطرح شده و درمرحله تحقیقات است.

رئیس کل محاکم تهران در پایان خاطرنشان کرد: با بررسی پرونده‌های مطرح شده چنانچه اتهامی متوجه این افراد باشد طبق قانون برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها