کمپانی چینی شیائومی اخیرا رویداد خبری را در شهر پکن در کشور چین برگذار کرده و از لپ تاپ جدید خود تحت عنوان Mi Notebook Pro پرده برداری کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۸۰
معرفی لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro با نسل هشتم پردازنده های اینتل + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک 24، می نوت بوک پرو بعنوان نسخه ارتقا یافته نسل اول لپ تاپ های شیائومی است که در سال 2016 به بازار عرضه شد.این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند نسل هشتم اینتل با نام Kaby Lake Refresh به همراه چهار هسته پردازشی می باشد و همچنین دارای کنترلر حافظه رم دو کاناله به همراه حداکثر حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی با ظرفیت یک ترابایت از نوع SSD می باشد.

شیائومی در این لپ تاپ جدید از پردازنده گرافیکی جدید کمپانی انویدیا استفاده کرده است که بنابراین،می نوت بوک پرو دارای Nvidia GeForce MX150 می باشد.این دستگاه همچنین دارای حسگر تشخیص اثر انگشت می باشد که با سیستم احراز هویت ویندوز هلو سازگاری دارد. شیائومی برخلاف دیگر تولیدکنندگان،حسگر تشخیص اثر انگشت را در تاچ پد قرار داده است که بنابراین نیازی نخواهید داشت که دکمه پاور را فشار داده تا فرایند احراز هویت شما انجام شود.

لپ تاپ Xiaomi mi Notebook Pro بدین منظور که در حین انجام پردازش های گرافیکی خنک باقی بماند و افزایش حرارت موجب آسیب رساندن به سخت افزار دستگاه نشود،دارای سیستم خنک کننده بزرگتری می باشد که می‌تواند حرارت اضافی را دفع کند. شیائومی از صفحه نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن تصویری 1920 در 1080 پیکسل فول اچ دی در این گوشی استفاده کرده است. همچنین صفحه نمایشگر این لپ تاپ توسط محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 هم حفاظت می شود و دارای پوشش 72 درصدی از طیف رنگی NTSC است.

شیائومی در زمانیکه از این لپ تاپ رونمایی کرد، آن را با مک بوک پرو 2017 اپل مقایسه کرد و اشاره به برتری دستگاه خود نسبت به مک بوک جدید اپل کرد. شایئومی مدعی شده است که این دستگاه از بهترین لپ تاپ های بازار می باشد و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. شیائومی همچنین گفته است که این لپ تاپ دارای ابعاد 360.7 در 243 در 15.9 میلی‏متر و وزن 1.95 کیلوگرم است. نکته ای که وجود دارد، عدد سوم که 15.9 می باشد،ضخامت این لپ تاپ است.

اسپیکرهای شخصی سازی Harman Infinity و فناوری صدای Dolby Atmos از دیگر مشخصات این لپ تاپ است که دارای باتری با ظرفیت 60 وات ساعت است و شارژر دستگاه هم می‌تواند در مدت 35 دقیقه تا 50 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند. دو درگاه USB-C به همراه جک صدای 3.5 میلی‎متری، پورت HMDI، دو پورت یواس‌بی Type-A (یواس‌بی 3.0 و یواس‌بی 2.0) و اسلات کارت حافظه اس دی و وای فای دو بانده 802.11ac از دیگر مشخصات این دستگاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها