رئیس رسانه ملی در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها:

توجه ویژه به شبکه های استانی با رشد سازمانی همراه بوده است

برترین های بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صداوسیما در بخش صدا امروز معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۴۸
معرفی برترین های بخش صدا در جشنواره تولیدات مراکز استان ها

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، رئیس کمیسیون صدا از افزایش 4 درصدی تعداد مخاطبان از جشنواره نوزدهم تا بیستم خبر داد و گفت: در این دوره از جشنواره، حدود 3 هزار اثر در بخش صدا ارزیابی شد که از این میان هزار و 253 اثر امتیاز بالای 73 درصد را کسب کرده اند.

وحید کمالی افزود: 290 اثر به بخش داوری راه پیدا کرد که در پایان 34 اثر در بخش اصلی و 4 اثر به عنوان آثار ویژه معرفی شدند.

در این مراسم فاطمه زارع، راضیه دهقانی زاده و مریم تقی زاده هر سه از یزد، فریبا هاشمی از فارس، هانیه پیرامی از خراسان جنوبی، فروزان سروی از سیستان و بلوچستان محمّدرضا خسروی، علی ترابی و لیلا غلامی از خلیج فارس، ندا نقیبی، شهرام محمّدی، شیدا منصوری و سحر رحیمی از کُردستان، زهرا اردستانی از چهار محال و بختیاری، مریم مستوفی از کرمان، فیروزه بنی طالبی از چهار محال و بختیاری، عطاالله سراج از مهاباد، خدایار رنجبر از فارس، ندرت نوروزی از سیستان و بلوچستان، مریم امینی از ایلام و سیروس شیری از آذربایجان غربی به عنوان تهیه کنندگان برتر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در بخش نویسندگی، فهیمه اصفهانیان از یزد، مریم طبری از خراسان شمالی به عنوان برترین ها شناخته شدند.

در بخش گویندگی هم فرهاد آقانوری از اصفهان، لادن کلوندی از کُردستان، سعید طالبی پور از یزد و زهرا استاد نارویی از کرمان به عنوان برترینهای این بخش معرفی شدند.

عزت ریحانی به عنوان بازیگر و امید تنی کارگردان هر دو از خلیج فارس، سعید نعمتیان به عنوان افکتور و شهرام حق شناس هر دو از مازندران، مریم واحد از گیلان به عنوان نویسنده، زینب شفیعی از کهکیلویه و بویراحمد به عنوان گزارشگر و مهدی حقگو از خراسان جنوبی مورد تقدیر این جشنواره قرار گرفتند.

در بخش سلامت جشنواره هم حسین توسلی از قزوین، لیلا شهابی نیا از همدان، فرشید زیوری از اردبیل به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

در بخش اقتصاد مقاومتی هم مرضیه افتخاری از خوزستان، محمد چگینی از کیش و امین فخارپور از فارس مورد تقدیر قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها