معاون امور استان های صدا و سیما اعلام کرد

رسانه ملی آینه اتحاد ملی

معاون امور استان های صدا و سیما در مراسم آغاز به کار جشنواره تولیدات مراکز در سنندج رسانه ملی را عرصه ارائه قابلیت های فرهنگی همه اقوام ایرانی توصیف کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۷۰
رسانه ملی آینه اتحاد ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، علی دارابی در مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها که در صدا و سیمای مرکز کردستان در سنندج برگزار شد با بیان اینکه کردستان مهد فرهنگ، دلیری و وفاداری به امام(ره) است، اظهار داشت: صدا و سیما و رسانه ملی مربوط به همه ایران است و باید همه مذاهب و تنوع قومیت و سن و سال‌ها در تلویزیون و رادیو دیده و شنیده شوند.

وی افزود: صدا و سیما آینه‌ای برای بازتاب تنوع، آداب و رسوم و سنت‌ها در پهنه ایران اسلامی و پیام‌آور «اتحاد و هم‌بستگی» مردم بزرگ ایران است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما تصریح کرد: تنوع فرهنگی در ایران مزیت مهمی دارد و شبکه‌ های استانی این ظرفیت را دارند تا این انسجام ملی را به نمایش بگذارند.

دارابی با بیان اینکه پخش ماهواره‌ای شبکه‌های استانی از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده و باعث شده شبکه‌های استانی در سراسر گیتی دیده شوند، افزود: شبکه‌های استانی ظرفیت بی‌بدیلی برای برنامه‌سازی و امتیازی منحصر به فرد برای معرفی ایران اسلامی است .

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: صدا و سیما با تکیه بر این تنوع و ظرفیت که در کشور وجود دارد، حمایت از کار و کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می کند ظرفیت‌های توریسم و گردشگری را نیز افزایش دهد.

دارابی افزود: در شرایطی که دشمنان از طریق ماهواره‌ها ایمان مسلمانان را نشانه گرفتند، شبکه‌ های استانی وظیفه مصونیت‌بخشی در برابر تهاجم فرهنگی را برعهده دارند.

معاون امور استان‌ های صدا و سیما گفت: جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما بزرگ‌ترین و فراگیرترین جشنواره در ایران زمین بوده و به قلمرو و وسعت همه ایران است.

وی گفت: این جشنواره فرصت‌های بی‌بدیلی فراهم می‌کند تا استان‌ها و شهرستان‌ها دیده شوند و در رقابت‌ها وظیفه شناسایی و کشف استعدادها را بر عهده دارد. جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما بهترین فرصت برای شناسایی ظرفیت‌های استان‌هاست معاون امور استان‌های صدا و سیما خاطر نشان کرد: این جشنواره فرصتی برای شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل استان‌ها و اینکه مسئولان مسائل و مشکلات اصلی استان‌ها را در میان بگذارند.کردستان استان شهیدان پیشمرگ کُرد است و خون‌های مقدسی به زمین ریخته شده و عزت، آبادانی و امنیت امروز مرهون خون این افراد است.

دارابی با بیان اینکه مردم استان کردستان وفاداری خود را به امام(ره) اثبات کرده و مردمی غیور، شرافتمند و با غیرت در همه عرصه‌ها بوده و باید به احترام همه این داشته‌ها و ادب استان کردستان تعظیم کرد، افزود: وظیفه سازمان صدا وسیما این است که زبان و حامی مطالبات مردم باشد و سخن مردم را بگوید و تریبونی برای تبیین خدمات مسئولان باشد و اگر صدا و سیما پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد کار بزرگی کرده است.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و نماینده مردم سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد از هنرمندان کردستانی ، بهروز نورانی‌پور، کیوان مجیدی، مریم ذاکر، فریدن صادق ایوبی، سعید فرج‌پوری، علی اشرف زانیار، جمشید فرجوند فردا، فاتح عزت‌پور، اسماعیل مردانی، رضا پشابادی، باقر محمدی، جمیل لطف‌الله نسب، فواد بابان و شفیع کیمنه‌ای ، قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها