تساوی معجزه وار در دقایق پایانی برابر ایران باعث شد تا جنگ زده های سوری به یک موفقیت بزرگ در راه رسیدن به روسیه 2018 دست یابند.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۵۴
سوریه مثل یک قهرمان به کشورش بازگشت +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، گل عمر السومه در وقت های تلف شده نیمه دوم باعث شد تا سوریه در ناامیدی محض به یک معجزه بزرگ برسد. معجزه ای که آنها را برای اولین بار به پلی آف جام جهانی در قاره آسیا رساند آن هم بالاتر از رقیبی مثل ازبکستان تا ظرف چند هفته آینده این تیم برابر استرالیا شانس خود را برای رسیدن به جام جهانی 2018 امتحان کند.

تساوی 2-2 برابر ایران برای مردم و مسئولان ورزش کشور سوریه کم از برد نبود تا جایی که در بازگشت کاروان این تیم به دمشق سوری ها استقبالی در حد و اندازه قهرمان از ملی پوشان و اعضای تیم ملی خود داشتند. استقبالی که به سوژه اول رسانه های این کشور تبدیل شد و نشان داد بازیکنان و مربیان سوریه به محبوبیتی دو چندان رسیده اند.

بامداد امروز در میان استقبال مسئولان و تماشاگران حاضر در فرودگاه دمشق تیم ملی سوریه به کشورش بازگشت. خبرگزاری رسمی سوریه SANA در گزارشی از استقبال بی نظیر سوری ها از تیم ملی خبر داد و نوشت:« مردم زیادی برای دیدن بازیکنان و مربیان تیم ملی به فرودگاه رفته بودند». صلاح رمضان رئیس فدراسیون فوتبال سوریه هم در جشن استقبال از تیم ملی گفت: «با بازی های دوستانه تلاش می کنیم تا تیم ملی را آماده بازی حساس مقابل استرالیا کنیم چون می خواهیم ماموریت مان در شاد کردن مردم سوریه را به سرانجام خوبی برسانیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها