گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ سامسونگ، یک تبلت مناسب برای کودکان خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۴۲
تبلت گلکسی تب A 8.0 جدید سامسونگ برای کودکان مناسب است + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، این را می‌دانیم که سامسونگ از مدتی قبل در حال کار روی نسل جدید تبلت گلکسی تب A 8.0 است. این تبلت اخیرا در رگولاتوری چین موسوم به تِنا رؤیت شده و این یعنی محصول مورد اشاره در کشور چین نیز به بازار عرضه خواهد شد. این تبلت یک دستگاه پایین‌رده خواهد بود که برای کودکان در نظر گرفته شده است.

گلکسی تب A مدل ۲۰۱۷ به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۲۷ مجهز خواهد شد. فرکانس کاری این چیپ‌ست روی ۱.۴ گیگاهرتز تنظیم و در کنار آن، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در این دستگاه تعبیه شده است. حافظه‌ی داخلی تبلت مورد بحث ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده؛ ولی کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی این تبلت را افزایش دهند. دوربین پشتی و جلویی گلکسی تب A مدل ۲۰۱۷ به ترتیب ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم‌ عامل پیش‌فرض تبلت جدید سامسونگ اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود که رابط کاربری انحصاری سامسونگ موسوم به یوایکس روی آن اعمال شده است. اخیرا فایل مربوط به دفترچه‌ی راهنمای این محصول نیز به‌صورت آنلاین فاش شده است. بر اساس اطلاعات این دفترچه، انتظار می‌رود این تبلت به دستیار هوشمند بیکسبی مجهز باشد. البته گلکسی تب A 8.0 جدید از نسخه‌ی کامل بیکسبی بهره نخواهد برد و گفته می‌شود فقط به قابلیت بیکسبی هوم مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات محصول نامبرده می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های 4G اشاره کرد. با توجه به مشخصات فنی این دستگاه، ظاهرا سامسونگ آن را بیشتر برای کودکان در نظر گرفته است. در این تبلت قابلیتی به‌نام Kids Mode وجود دارد و تعدادی بازی نیز به‌طور پیش‌فرض روی آن ارائه خواهد شد.

سامسونگ هنوز این موضوع را تأیید نکرده است که تبلت گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ دقیقا چه زمانی معرفی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که محصول مورد بحث در رویداد ایفا ۲۰۱۷ برلین که از چند روز قبل کار خود را آغاز کرده است، معرفی شود. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این تبلت مشاهده کنید.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها