پسر جوان که به اتهام نقش داشتن در مرگ دختر مورد علاقه‌اش بازداشت شده بود، منکر اخاذی و سرقت از او شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۲۷
انکار پسر جوان در ماجرای مرگ دختر مورد علاقه‌اش

به گزارش جام‌جم، آذر سال گذشته موضوع مرگ مشکوک دختری جوان به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد.

با هماهنگی قضایی ماموران در یکی از بیمارستان‌های تهران که دختر جوان در آنجا فوت شده بود، حاضر شدند و به تحقیق از مسئولان آنجا پرداختند که معلوم شد پسر جوان، او را که بد حال بوده به آنجا آورده است؛ اما اکنون خبری از او ندارند.

در این مرحله ماموران مشخصات مرد جوان را به‌دست آوردند و او تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت. این در حالی بود که خانواده دختر فوت شده شناسایی شدند و با احضار به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد تحقیق قرار گرفتند و اعلام کردند دخترشان با پسر مورد علاقه‌اش قرار ملاقات داشته و بعد از آن دیگر خبری از او نداشته‌اند تا این‌که در تماس پلیس متوجه مرگ او شده‌‌اند. گمان می‌کنند همان جوان بلایی بر سر دخترشان آورده باشد.

با بررسی تلفن همراه دختر جوان مشخص شد، او هزینه خرید مواد مخدر پسر جوان را تامین می‌کرده و تصمیم گرفته بود دیگر به او پول ندهد.

همین سرنخ کافی بود که ماموران بیشتر به پسر جوان ظنین شوند. او تحت‌تعقیب قرار گرفت و چندی پیش بازداشت شد.

متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من به‌طور اتفاقی با دختر جوان آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. من هرازگاهی به ملاقات او می‌رفتم. شرایط خوب بود و اختلافی با هم نداشتیم تا این‌که او متوجه اعتیادم شد. همین باعث شد او بنای ناسازگاری بگذارد. درگیری و اختلاف با هم داشتیم. یک روز که به دیدنش رفتم او حالش بد بود و در خیابان افتاد.

وی افزود: او را به بیمارستان رساندم تا او را نجات دهم که به دلایلی نامعلوم فوت کرد. حتی پزشکان در بیمارستان به من گفتند او به‌طور طبیعی حالش بد شده و فوت کرده است. من باعث مرگ او نشده ام. پیامک‌های ارسالی از گوشی او را قبول ندارم. من فقط 50 هزارتومان و آن هم زمانی که می‌خواستم برای سفری به شمال بروم از او پول گرفتم و سرقت و اخاذی در کار نبوده است.

با توجه به نظریه پزشکی قانونی که مرگ دختر جوان را طبیعی دانسته بود و این‌که مدارکی به‌دست نیامد که این جوان گناهکار است، قرار شد او با سپردن وثیقه آزاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها