بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل طی یکسری اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت پس از حادثه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۲۱
عاقبت مرگبار شوخی نابجا

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، امین سلطانی زرندی گفت: شامگاه روز جمعه ۱۰ شهریور پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای رستم آباد از توابع شهرستان ریگان بلافاصله بازپرس پرونده به همراه ماموران پلیس در محل حادثه حاضر و مشخص گردید مقتول از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از بررسی میدانی محل حادثه دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل حادثه صادر گردید.

وی ادامه داد: در ابتدای کار مظنون اصلی حادثه با طرح نقشه‌ای قصد گمراه نمودن ماموران پلیس داشت که پس از یکسری بازجویی فشرده در دادسرای ریگان سرانجام به قتل اعتراف کرد.

این مقام قضایی بیان داشت: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد قاتل به همراه مقتول در حال نگهبانی از نخلستان‌های خرما بوده اند در اثر شوخی نابجا و بی احتیاطی از ناحیه قاتل این حادثه تلخ رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب ریگان در حال انجام است، افزود: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان بر ضرروت جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز تاکید کرد و یادآور شد: یکی از مهمترین عواملی که منجر به وقوع جرائم خشن از جمله این حادثه می‌شود، نگهداری سلاح‌های غیر مجاز می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها