یکی از بزرگ‌ترین سوالات از ابتدای تاریخ بشریت تا همین الان «چی بپوشم؟» است. حالا ما در این گزارش به یک موضوع مهم در تیپ مردانه اشاره می کنیم؛ یک سه گانه خیلی مهم.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۴۶
چطور تیپ جذاب مردانه داشته باشیم؟

به گزارش جام جم آنلاین، آقایان باید بدانند که به ساعت، کمربند و کفش خیلی زیاد اهمیت بدهند. این سه باید هماهنگ باشند و نکته‌ای که تا ابد برای آقایان وجود دارد این است که هر مرد باید یک کمربند مشکی داشته باشد! اولین سوالی که برای انتخاب این سه‌گانه می‌شود این است که چطور چرم را تشخیص دهیم؟ بد نیست بدانید اصلا چرم تقلبی نداریم، چرم یا طبیعی است یا مصنوعی! برای تشخیص چرم طبیعی اولین راه قیمت آن است، اصلا قیمت چرم طبیعی با مصنوعی قابل قیاس نیست، نکته‌ بعد اینکه بوی چرم طبیعی بسیار خاص است و تشخیص را برای شما آسان می‌کند. سگک کمربند هم نشانگر شخصیت شماست. اگر نباشد نشانگر سلیقه‌ی شماست پس تا می‌توانید به آن دقت کنید. معمولا برای تیپ‌های اسپورت از سگک بزرگ استفاده می‌شود، منتها هر سرزمین یا تفکری از المان‌های خود سگک کمربند هم دارد!

برای کفش هم انتخاب‌های گوناگون وجود دارد اما راه حل کوتاه خصوصا برای این فصل کفش کالج است، هم بسیار سبک و زیباست و اگر از نوع «طبی» هم باشد بسیار راحت است. اگر علاقه‌مند به ساعت هستید و چند مدل ساعت دارید که هیچ اما در غیر این صورت از ساعت با بند استیل استفاده کنید که با انواع لباس‌هایتان ست می‌شود. البته ساعت بنددار برای وقتی که جلیقه تک یا با کت شلوار به تن دارید بسیار شکیل و زیباست.

هرکس که گفته زیبایی و در درون انسان‌هاست راست گفته اما انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند که شاید مکمل این حرف باشد: شما آن چیزی هستید که به تن دارید! خوش پوش باشید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها