گرجستان کشوری با تاریخ طولانی است که پس از فروپاشی شوروی سابق درشرق اروپا به صورت مستقل دارای حکومت شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۰۷
تور گرجستان، سفری به سرزمین فرهنگ و تاریخ

این کشور با قرار گرفتن در حاشیه دریای سیاه، شمال ترکیه و آذربایجان از موقعیت مهمی برخوردار شده زیرا یکی از کشورهایی است که در مرز استراتژیک آسیا و اروپا واقع شده است.

گرجستان با زیبایی های معماری و دارایی های فرهنگی خود، اغلب در فهرست گردشگری توریست های سراسر دنیا قرار می گیرد و گردشگران برای دیدن این جاذبه های تاریخی و فرهنگی با استفاده از تور گرجستان باتومی یا تور گرجستان لحظه آخری به این کشور سفر می کنند.

جاذبه های گردشگری گرجستان

این سرزمین جذاب با وجود وسعت کمی که دارد اما از داشتن مناظر زیبا و ساختمان های شگفت انگیز، کم بهره نیست و در صورتی که با هر ذائقه ای به این کشور سفر کنید، خوشحال و راضی از آن برخواهید گشت.

ساحل سحرآمیز گرجستان، تاریخ و معماری، جشن های گرجستان، شهر سنگی اوپلیستیخه و... از جاذبه های گردشگری این کشور است که هر جهانگردی را به خود جذب می کند.

یکی از نکات مثبتی که گرجستان از آن برخوردار است، آمار پایین جرم و جنایت است، بدین ترتیب شما می توانید با آسودگی و فراغ بال بدون این که نگران دزدها و زورگیرها باشید به گشت و گذار در شهرها و خیابان های این کشور بپردازید. جالب این که زیر ساخت های گردشگری روز به روز در شهرهای گرجستان بهبود می یابد و تعداد توریست هایی که برای دیدن سواحل دریای سیاه به این کشور می آیند رو به افزایش است.

گرجستان در عین دارا بودن تاریخی غنی که نخستین نشانه های تمدن بشری در آن به عهد عتیق باز می گردد، از جاذبه های طبیعی شگرفی نیز برخوردار است، چنانکه از بلندترین قله های سرد و برفی تا تاکستان های پربار و زیبا همه و همه در این سرزمین کوچک یافت می شود.

جاذبه های تاریخی گرجستان

این کشور به دلیل غنای تاریخی و فرهنگی دارای بناها، موزه ها و ساختمان های تاریخی متعددی است که به غنای تاریخی آن نیز افزوده است. خوب است بدانید که گرجستان جزو نخستین کشورهایی بوده که مسیحیت به طور رسمی به آن راه پیدا کرده است و از این منظر می توان این منطقه را یکی از پیشگامان مذهبی در اروپا دانست.

  • موزه ملی جنگ داخلی متعلق به نیروی دریایی
  • شهر تاریخی ساوانا

نیز از دیگر جاذبه های این کشور زیباست.

جاذبه های طبیعی گرجستان

کشور گرجستان به دلیل قرار گرفتن در اقلیمی معتدل و مناسب دارای طبیعت زیبا، بکر و متنوعی است که برای هر مسافری حیرت انگیز خواهد بود. موارد زیر چند نمونه از جاذبه های طبیعی گرجستان هستند:

  • باتلا اوکفنوکی
  • جزیره ژکیل
  • مجموعه جنگلی چاتاهوچی
  • باغ های گالاوِی
  • از دیگر نکات قابل توجه برای سفر به این سرزمین این است که امکان سفر به گرجستان از ایران، از تمامی شهرها امکان پذیر نیست. طوری که تور گرجستان از مشهد و اصفهان با هزینه ای بالاتر انجام می شود. اما اگر به دنبال تور گرجستان ارزان و یا بهترین قیمت تور گرجستان هستید، می توانید با اطلاع از قیمت تورهای گرجستان به صورت هوایی با تهیه قیمت مناسب بلیط هواپیما یا استفاده از پکیج تور گرجستان زمینی به این کشور سفر کنید.
  • گرجستان مقصدهای زیادی برای گردشگران با گروه سنی متفاوت دارد. مراکز خرید تفلیس، پارک آبی گرجستان و... نمونه هایی از جاهای دیدنی آن است.

    برای داشتن اقامتی بسیار خوب و به یاد ماندنی کافیست با آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور گرجستان برای اطلاع از ارزان ترین تور گرجستان تماس گرفته و یا به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.alefbatour.com مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها