تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست برزیل پرافتخارترین کشور این رده سنی شد تا به جمع چهار تیم برتر جهان در مرحله نیمه نهایی صعود کند.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۸۲
صعود والیبال نوجوانان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی (مرحله دوم پلی آف) پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان امروز (جمعه) با 10 دیدار پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 19 به وقت محلی و با یک ساعت تاخیر نسبت به برنامه اعلام شده به مصاف برزیل رفت و در یک مسابقه دیدنی سه بر صفر این تیم را شکست داد تا با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی و رقابت چهار تیم برتر این مسابقات شود.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 15 برزیل پرافتخارترین تیم این رده سنی والیبال جهان را شکست دادند تا ششمین پیروزی متوالی خود در بحرین را جشن بگیرند.

تیم های ژاپن و روسیه نیز در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست حریفان خود شدند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنند و برنده مسابقه کره جنوبی و مصر چهارمین تیم صعود کننده خواهد بود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (شنبه) در مرحله دوم نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار کره جنوبی و مصر می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها