وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در میان کشورهای جهان در حوزه کسب و کار دارای رتبه 120 هستیم که فاجعه‌آمیز است.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱۳
شریعتمداری: رتبه کسب و کار ایران فاجعه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، محمد شریعتمداری ظهر امروز در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: مذاکراتی که بین دولت و بخش خصوصی صورت می‌گیرد در راستای توسعه کشور بسیار موثر و کارساز است.

وی در ادامه اظهارات خود افزود: در سیاست خارجی اگر تلاش دولت برای جبران مشکلات در دوره تحریم را نداشته باشیم و در موضوع سیاست خارجی و صیانت از برجام برنامه نداشته باشیم و این صیانت وجود نداشته باشد فعالیت‌های اقتصادی با ثبات محقق نمی‌شود.

شریعتمداری در بخش دیگری از اظهارات خود به حوزه‌های پیرامونی هم اشاره کرد و گفت: در استان‌هایی که محرومیت و محدودیت تاریخی دارند باید نگاه بهتر و بیشتری به آن‌ها داشته باشیم و اگر می‌خواهیم دولت توانمند باشد باید کار را از این جا شروع کنیم و سرمایه‌گذار بتواند بدون دغدغه به این استان‌ها ورود پیدا کنند.

وی مطرح کرد: در اقتصاد کاهش نرخ تورم را داشتیم و الان به دنبال صفر کردن تورم نباید باشیم که البته افزایش آن در حوزه اقتصاد هم نگرانی به وجود آورده بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه دولت در زمینه فضای کسب و کار اقدامات خوبی انجام داده و اکنون در میان کشورهای جهان در رتبه 120 هستیم، تبیین کرد: نباید دل‌خوش کنیم که از رتبه 152 به رتبه 120 رسیده‌ایم، چراکه این رتبه فاجعه‌آمیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها