کشتی فرنگی قهرمانی جهان - فرانسه

الیاسی برنزی نشد

نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰۰
الیاسی برنزی نشد

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان که از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است از بین نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم تنها الیاسی در 66 کیلوگرم موفق به حضور در رده‌بندی شد.

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم 2017 اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر یک کنستانتین استاس از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

وی در این مرحله نیز با ارائه یک کشتی زیبا و منطقی با نتیجه 4 بر یک علمت کبیسپایف، نایب قهرمان 2017 آسیا و دارنده مدال برنز 2015 جهان در وزن 59 کیلوگرم از قزاقستان را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

الیاسی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک دنیس دمیانکوف از اوکراین را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر یک مغلوب ماتئوز برناتک قهرمان زیر 23 سال اروپا از لهستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.

الیاسی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف آتکان یوکسل از ترکیه رفت و با نتیجه 25 بر یک شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز باز ماند.

در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌ بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها