طی ماه‌های اخیر شاهد اخبار بسیاری پیرامون آیفون 8 بودیم. تلفن همراهی که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون عرضه شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۲۶
تصاویری از مونتاژ نمایشگر آیفون 8 منتشر شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، شایعات پیرامون آیفون 8 بسیار است و شاید تنها چیزی که با اطمینان بتوانیم راجع به آن صحبت کنیم و موردقبول تمام منابع باشد، نمایشگر تقریباً بدون حاشیه آیفون 8 است. به‌تازگی گزارش‌هایی مبنی بر شروع تولید انبوه آیفون 8 منتشرشده است و یکی از کاربران Weibo نیز تصاویری از مونتاژ نمایشگر آیفون 8 منتشر کرده است.
نمایشگر ایفون 8 به همراه اتصالات
چندین تصویر منتشرشده اما تصویر بالا اهمیت بیشتری دارد زیرا دیجیتایزر و اتصالات نمایشگر را نیز نشان می‌دهد. اگر به قسمت بالای نمایشگر نگاه کنید متوجه چهار برش دایره‌ای و یک برش اسپیکر مکالمه خواهید شد.

اطمینان داریم که دو برش سمت راست مربوط به دوربین جلو و حسگر عنبیه چشم است و همچنین دایره کوچک‌تر سمت راست نیز احتمالاً حسگر سنجش نور محیط خواهد بود. اما چهارمین برش جایگاه چیست؟ این برش بزرگ شبیه به جایگاه فلاش LED به نظر می‌رسد اما آیا در آیفون 8 شاهد فلاش در جلو گوشی خواهیم بود؟ به‌احتمال زیاد خیر.

تصاویر پیشین نیز برش چهارم یعنی اولین برش از سمت چپ را نشان می‌دهند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این برش محل دومین حسگر عنبیه چشم است. در تصویر دیگری پنل نمایشگر آیفون 8 در کنار آیفون 7 نمایش داده‌شده است و از آنجا که تاچ آیدی و حاشیه های صفحه‌نمایش در آیفون 8 حذف‌شده‌اند می‌توان فرم و اندازه نهایی آیفون 8 را چندان متفاوت از آیفون 7 ندانست.

تصاویر دیگر نیز اتصالات، چیپ اپل A11 و نمایشگر مونتاژ شده را نشان می‌دهند. اپل هنوز تاریخ رونمایی از محصولات جدید خود را اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد در ماه آینده شاهد این رویداد خواهیم بود.

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها