در چهارشنبه های کتاب برگزار می شود

«ر» به روایت مریم برادران در فرهنگسرای تهران

فرهنگسرای تهران در چهارشنبه‌های کتاب از کتاب «فرزند کشمیر» رونمایی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۰۸
فرزند کشمیر به فرهنگسرای تهران رسید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرهنگسرای تهران چهارشنبه‌های کتاب در هفتمین نشست خود از کتاب «فرزند کشمیر» رونمایی می‌کند.

کتاب «فرزند کشمیر (پژواک انقلاب اسلامی در شبه‌قاره هند)» نوشته محمدعلی جعفری از سوی انتشارات روایت فتح منتشرشده است.

در معرفی کتاب می‌خوانیم: «برو بچه‌های گروه شهیدِ مجاهد سید عباس موسوی دعوتش کرده بودند برای سخنرانی در همایش «انقلابی که صادر شد». مجذوب آن زبان فارسی دست‌وپاشکسته‌اش بودم. به ذهنم رسید بعد از سخنرانی بروم سراغش تاکمی هم گپ بزنیم. معلوم بود ناگفته‌های زیادی از ابعاد جهانی انقلاب اسلامی دارد. فرزند کشمیر کیست؟ جدش، حاج سید حسین قمی بود، از نوادگان حضرت موسی (ع). چند قرن پیش به‌عنوان مبلغ اسلام از قم مهاجرت می‌کند به کشمیر. مزارش در روستای «سعدِ پوره»، جنوب غربی دره کشمیر، شده است زیارتگاه شیعیان.

در این برنامه، نویسنده کتاب، محمدعلی جعفری، یحیی نیازی، گل علی بابایی نویسنده حوزه ادبیات و ماشاالله شاکری سفیر اسبق پاکستان میهمان برنامه خواهند بود.

چهارشنبه‌های کتاب پیش‌ از این نیز کتاب «ر» مریم برادران را نقد و بررسی کرد و آخرین هفته از چهارشنبه‌های کتاب به «بهشت گم‌شده بابام» نوشته جعفر توزنده جانی اختصاص دارد.

علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند اول شهریور ساعت 17 به فرهنگسرای تهران به نشانی: حکیم غرب سه‌ راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ نو مراجعه نمایند و شماره تلفن ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها