وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت دوازدهم در نخستین بخشنامه خود پس از استقرار در این وزارتخانه از همه واحدهای ستادی، سازمان های تابعه، بانک ها، بیمه ها و شرکت های دولتی خواست از ارسال پیام تبریک و تاج گل خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۸۸
کرباسیان: برای من پیام تبریک وگل نفرستید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «مسعود کرباسیان» در این بخشنامه، مدیران تابعه این وزارتخانه را به پایبندی به اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت انضباط مالی در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی توصیه کرده است.

وی کاهش مکاتبات زائد و غیر ضرور درون و برون وزارتخانه ای را از مصادیق پایبندی به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

کرباسیان با ابراز قدردانی از مدیران این وزارتخانه از آنان خواست از ارسال هر گونه پیام تبریک، تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها خودداری کنند.

وزیرامور اقتصاد و دارایی دولت دوازدهم تاکید کرد: انتظار می رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیاد و مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت شود زیرا به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همان ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم میهن مان شود.

کرباسیان روز گذشته با اخذ 240 موافق، 31 مخالف و 15 رای ممتنع و 2 رای باطله از مجموع 288 رای ماخوذه توانست نظر مجلس را برای تصدی این وزارتخانه با خود همراه کند و سکان وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت دوازدهم را بعهده گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها