وزیر وقت ارتباطات در گفت‌وگو با کلیک:

تا 40 خدمت به دولت الکترونیک اضافه شد

هفته گذشته در این صفحه درباره چند و چون موبایل پیمنت نوشتیم. این هفته درباره همین موضوع با وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات راجع به آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای موبایل پیمنت به‌صورت اختصاصی صحبت کردیم.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۳۹
تا 40 خدمت به دولت الکترونیک اضافه شد

هفته گذشته در این صفحه درباره چند و چون موبایل پیمنت نوشتیم. این هفته درباره همین موضوع با وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات راجع به آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای موبایل پیمنت به‌صورت اختصاصی صحبت کردیم. محمود واعظی در آخرین روزهای وزارت خود با اشاره به این‌که بحث دولت الکترونیک بسیار مهم است، در گفت‌و‌گو با کلیک گفت: «فاز اول دولت الکترونیک راه‌اندازی شده و اقبال دستگاه‌های مختلف خوب بوده است. 440 خدمت و 51 دستگاه وارد دولت الکترونیک شده بودند و در این یک هفته هم 30 تا 40 خدمت به خدمات دولت الکترونیک افزوده شده که نشان می‌دهد دستگاه‌های دیگر نیز با رغبت وارد این فضا می‌شوند.»

وی با بیان این‌که در کنار این «دولت همراه» را نیز برای موبایل‌ها راه‌اندازی کردیم، افزود: «دولت همراه با 27 خدمت شروع شد و اکنون به 40 خدمت رسیده و همین‌طور به این پروژه بزرگ اضافه خواهد شد. کمبود ما این بود که مردم بتوانند برای خدماتی که از طریق دولت الکترونیک یا دولت همراه دریافت می‌کنند، پرداخت‌های کوچک را به راحتی انجام دهند و در این زمینه هم ملاحظاتی را بانک مرکزی داشته که در آن رابطه جلسه‌ای با آقای سیف، رئیس بانک مرکزی برگزار شد.»

وزیر سابق ارتباطات از تصمیم همکاری بانک مرکزی و این وزارتخانه خبر داد و اعلام کرد: «بخشی از خدمات پرداخت موبایل در حال حاضر راه افتاده و بخشی از آن هم ان‌شاءالله تا آخر شهریور راه‌اندازی خواهد شد.»

واعظی در مورد این‌که اگر کسی از خدمات دولت همراه برخوردار شود از موبایل پیمنت هم بهره‌برداری ‌می‌کند، عنوان کرد: «وقتی شما دولت همراه را نصب می‌کنید، بخش‌های مختلفی دارد که موبایل پیمنت هم در آن است.»

پریسا رهنما

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها