مراسم وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، امشب (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۸۵
فرنگی کاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده طارق بن عیسی از الجزایر و پرویز نصیب اف از اوکراین کشتی خواهد گرفت. در این وزن 37 کشتی گیر حضور دارند و با توجه به سیستم رنکینگ بالینت کورپاسی قهرمان جهان و نفر اول رنکینگ از مجارستان در بالای جدول استراحت می کند و در پائین جدول نیز پاول لیاح نفر چهارم سیستم رنکینگ با توجه به نبود کشتی گیران رتبه 2 و 3 با قرعه استراحت روبرو است.

در گروه گرایی رسول چونایف دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از آذربایجان، فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، کنات تالروس دارنده مدال برنز جهان از سوئد و پاول لیاح از بلاروس حضور دارند.


در وزن 75 کیلوگرم که 34 نفر به روی باسکول رفته اند، سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان مبارزه می کند وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ماریا از رومانی و یرژیپوف از قزاقستان می رود.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ایویداس استانکوویچ از لیتوانی دیدار می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران فرانسه و استونی می رود. در این وزن 34 نفر شرکت کرده اند، که در گروه نوری ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از مجارستان حضور دارد.

در وزن 85 کیلوگرم بایراکوف از بلغارستان در پائین جدول با توجه به سیستم رنکینگ با قرعه استراحت روبروست.

در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبروست وی در دور دوم با آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده باسکوی از ترکیه و هانکوک از آمریکا روبروی می شود. در این وزن 33 نفر حضور دارند و در گروه صالحی زاده رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان، حضور دارد.

الکسانیان و بالاز کیس با توجه به سیستم رنکینگ در بالا و پائین جدول حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 12:30 فردا به وقت ایران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها