دختر رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری از برگزاری تظاهرات گسترده در بوستون در اعتراض به نژادپرستی حمایت کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۸۶
حمایت ایوانکا ترامپ از تظاهرکنندگان بوستون


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نشریه هیل، «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از تظاهرات مخالفان نژادپرستی در بوستون در ایالت ماساچوست حمایت کرد و از مردم خواست همیشه با یکدیگر متحد بمانند.

وی اواخر روز گذشته در حساب توییتر خود نوشت: «دیدن این صحنه که هزاران نفر از مردم سراسر آمریکا دور هم جمع شده‌اند تا به صورت صلح‌آمیز مخالفت خود را با نژادپرستی بیان کنند، بسیار زیباست. ما باید همچنان با یکدیگر متحد باقی بمانیم.»

با گذشت یک هفته پس از خشونت های شارلوتسویل در ایالت ویرجینیای آمریکا، روز گذشته هزاران نفر از مردم در اعتراض به نژادپرستی و راست‌گرایی افراطی، در بوستون تظاهرات کردند. گزارشها حاکی از آن است که پلیس آمریکا برخی تظاهرکنندگان را با استفاده از باتوم و تجهیزات ضدشورش به شدت سرکوب کرده است.

در واقع این افراد در اعتراض به گردهمایی گروهی از فعالان سیاسی حامی نژادپرستی دست به تظاهرات زدند. تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند و شعارهای بر ضد فاشیسم هم سر می دادند.

ایوانکا ترامپ که در طول این مدت نسبت به انتقادهای مطرح شده علیه اظهارات پدرش در محکوم کردن خشونت های شارلوتسویل سکوت اختیار کرده بود، هفته گذشته در یک پیام توییتری خشونت های شارلوتسویل را محکوم کرد.

روز شنبه هفته گذشته درگیری‌های خشونت‌آمیزی میان فعالان ضدنژادپرستی و گروه های راست‌افراطی در شارلوتسویل ویرجینیا رخ داد. در این درگیری ها یک خودرو شماری از تظاهرکنندگان را زیر گرفت. در این حادثه یک نفر کشته شد و 19 نفر مجروح شدند. دونالد ترامپ روز دوشنبه (دو روز پس از حادثه) این خشونت‌ها را محکوم کرد. محکوم شدن دیرهنگام این حوادث از سوی دونالد ترامپ و اینکه وی هر دو طرف را مقصر بروز این خشونت‌ها دانسته است، انتقاد مقامات و گروه‌های مختلف را در آمریکا به دنبال داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها