برنامه "مجله دو و میدانی" یکشنبه 29 مرداد، ضمن مرور نتایج مسابقات لیگ باشگاهی، با عباس فتحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دو و میدانی گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۷۱
اختلاف فاحش لیگ دو و میدانی ایران با دنیا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ در رقابتهای باشگاهی در ماده پرتاب وزنه عبدالله جمشیدی از تیم ذوب آهن اصفهان با پرتابی به میزان 19.55 متر قهرمان شد و پس از او علی ثمری با رکورد 19.36 متر مقام دوم را کسب کرد
در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی از تیم آسان پرداخت با حد نصاب ۶۳.۸۹ متر مقام اول را بدست آورد؛ بهنام شیری از ذوب‌آهن اصفهان با رکورد ۵۸.۴۹ متر دوم و محمد صمیمی از آسان پرداخت با ۵۷.۱۲ متر سوم شد.
عباس فتحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دو و میدانی، در ارتباط با نحوه برگزاری مسابقات باشگاهی بیان کرد: مسابقات مرحله اول لیگ باشگاه های کشور 20 و 21 مرداد در بخش بانوان و 23 و 24 مرداد در بخش آقایان برگزار شد. در این رقابتها با توجه به هدفی که داشتیم سازماندهی نسبت به قبل بهتر شده بود و کیفیت برگزاری و عملکرد ورزشکاران رضایت بخش بود. در این رقابتها توانستیم برای اولین بار در لیگ، پیاده روی 20 کیلومتری استاندارد را در داخل پیست برگزار کنیم.
وی، تصریح کرد: اختلاف ما در نحوه برگزاری مسابقات قابل قیاس با دنیا نیست. برگزاری رقابتهای دو و میدانی منهای بحث کیفی سازی رکوردها و ورزشکاران به ابزار برمی گردد. ابزار ما بسیار مبتدی است و نیاز به تغییر اساسی در ابزار داریم. برنامه فراهم سازی ابزار مورد نیاز در فدراسیون ریخته شده و کیهانی به شدت دنبال این قضیه است و مذاکراتی را با چند کشور انجام داده که بتواند وسایل استانداردی تهیه کند.
برنامه "مجله دو و میدانی" کاری از گروه مسابقات ورزشی، با اجرا جهانگیر چراتی، روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 09:05 به مدت 55 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها