نمایشگر بدون حاشیه، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم ؛

می میکس 2 شیائومی معرفی شد + عکس

در اکتبر سال گذشته شیائومی با عرضه می میکس نشان داد به طراحی‌های جدید و نوآورانه و حذف حاشیه‌ها در صفحه نمایش گوشی‌های خود علاقه‌مند است. صفحه نمایش می میکس در قاب رویی از 3 جهت بالا، راست و چپ کاملا بدون حاشیه بود و تنها در قسمت پایین صفحه نمایش حاشیه‌هایی دیده می‌شد. کمپانی چینی نسل جدید این گوشی با نام می میکس 2 را در هفته‌های آینده معرفی و عرضه می‌نماید.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۸۳
شیائومی می میکس 2 با کمترین حاشیه در اطراف صفحه نمایش

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، امروز فیلیپ استارک طراح می میکس و می میکس 2 عکس جدیدی از طرح شیائومی می میکس 2 را در فیسبوک خود منتشر کرد:

همانطور که مشاهده می‌کنید، بیش از 90 درصد قاب رویی می میکس 2 توسط صفحه نمایش پوشیده شده و حاشیه‌های بسیار کمی در پایین نمایشگر این گوشی دیده می‌شود. قاب رویی می میکس 2 طراحی بسیار زیبا و دلنشینی دارد. اگر دقت کنید دوربین سلفی در سمت راست قاب پایینی دیده می‌شود.
بر اساس آخرین شایعات مشخصات می میکس 2 به صورت زیر خواهد بود:
صفحه نمایش امولد
پردازنده اسنپدراگون 835
رم 6 گیگابایت
دوربین اصلی 19 مگاپیکسل
باتری 4500 میلی آمپر
قیمت 748 دلار

می‌توان گفت شیائومی در طراحی گوشی‌های هوشمند با حاشیه‌های کم، یک قدم از سایر تولیدکنندگان جلوتر است. برخلاف دیگر گوشی‌های شیائومی، قیمت سری می میکس این برند کمی گران‌تر است و همین دلیلی شد تا استقبال خیلی خوبی از می میکس به عمل نیاید. باید منتظر معرفی و عرضه می میکس 2 بمانیم و ببینیم پرچمدار جدید شیائومی با طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند کاربران را به خود جذب کند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها