سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: همه فرودگاه‌ها با سازمان حج، هماهنگ بوده و این سازمان از فعالیت فرودگاه ها ابراز رضایت کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۵۷
جزئیات آخرین پروازها به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سید محمود رضوی با اشاره به رضایت سازمان حج و زیارت از روند اعزام حجاج تمتع، گفت: اصلی‌ترین بحث امروز ما، پیگیری‌های پروازها و هماهنگی‌های داخل فرودگاهی برای استقبال کنندگان است که هماهنگی‌های لازم با سازمان حج و زیارت و شرکت های هواپیمایی، انجام شده است.

وی درباره فرودگاه‌های وارد نشده به چرخه اعزام اظهار داشت: فرودگاه‌های زنجان، گرگان، بیرجند، ساری، یزد، کرمانشاه و زاهدان، هنوز وارد چرخه اعزام نشدند و از امروز (پنجشنبه) اعزام‌های این فرودگاها آغاز می‌شود.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به روند اعزام‌های تمتع ۹۶ گفت: بیشترین تعداد پرواز و اعزام زائران تا کنون، از فرودگاه‌ امام خمینی (ره) با تعداد ۱۶ هزار و ۴۰۴ زائر توسط ۶۵ پرواز و پس از آن، فرودگاه مشهد با اعزام ۸ هزار و ۴۵۲ زائر توسط ۳۰ پروازانجام شده است.

رضوی با تاکید بر اینکه عملیات اعزام زائران بسیار گسترده بوده و تا به امروز فقط ۲۵ درصد آن، انجام شده است، گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی شکل گرفته است که باعث شده است مسافران با سهولت کامل اعزام شوند و فرودگاه‌های ما تا کنون نمره خوبی گرفته‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشت حاجیان به کشور گفت: پروازهای بازگشت حاجیان از روز پانزدهم شهریور آغاز می‌شود و تا هفته اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها