جا ماندن تلفن همراه دزد در کلینیک ترک اعتیاد، هویت او را فاش کرد. متهم در بازجویی‌ها منکر سرقت خشن شد اما دلایل پلیسی علیه اوست.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۴۷
جا ماندن تلفن همراه دزد در محل سرقت

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی پزشک با حضور در پلیس آگاهی تهران، از دستبرد دو مرد با چاقو به مرکز ترک اعتیاد او در یکی از محله‌های شمالی تهران خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت:چند سال است که این مرکز را اداره می‌کنم. هنگام عصر بعد از رفتن آخرین بیمارم که یک مرد معتاد بود، منتظر ماندم تا اگر بیماران دیگری آمدند کارهای درمانی آنها را انجام دهم. دقایقی نگذشته بود که در دفترم باز شد و مردی به‌عنوان بیمار وارد شد. در همان موقع مرد دیگری پشت سر او آمد. آنها سپس با چاقو به سمت من آمده و تهدیدم کردند. مرد پزشک ادامه داد: نفردوم به سمت گاوصندوق و قفسه داروهای ترک اعتیاد رفت. من با آنها درگیر شدم تا مانع سرقت شوم که بی‌فایده بود. یکی از سارقان با ضربه چاقو مرا مجروح کرد و همدستش هرچه پول و داروهای ترک اعتیاد در مرکزم بود دزدید. آنها با قفل کردن در از محل فرار کردند. بعد از فرار سارقان، بسختی در را بازکرده و خود را نجات دادم. اطراف محله را جست‌وجو کردم اما سارقان متواری شده بودند. به پلیس زنگ زدم که ماموران کلانتری آمدند و در بازرسی از دفترم متوجه گوشی تلفن همراهی شدند که در آنجا جامانده بود و گمان می‌کنم موقع فرار از جیب یکی از سارقان افتاده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیسی با دستور قضایی آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران رد یکی از سارقان فراری را با ردیابی تلفن همراه یافتند و او بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد و مدعی شد دوستش به این سرقت دست زده و خودش نقشی نداشته است.

این در حالی است که بررسی‌‌ها نشان می‌داد، سارق بازداشت شده یکی از دو متهم فراری است. تحقیقات از متهم برای رازگشایی از دیگر جرایمش و نیز دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها