زن جوان با انگیزه انتقامگیری از شوهرش با شکایت دروغین وانمود کرد که او پسر پنج ماهه‌شان را ربوده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۴۴
شکایت کودک‌ ربایی برای انتقام از همسر

به گزارش جام‌جم، ساعت 2 بامداد دیروز زنی هراسان همراه خانواده‌اش به کلانتری مرزداران در غرب تهران رفت و از ربوده شدن پسر پنج ماهه‌اش به نام امیر عباس خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من کارمندم و دو پسر دارم. یکی از پسرانم خردسال و دیگری پنج ماهه است. زمانی که با خودروی پژو 405 خود مقابل خانه‌مان درحوالی محله جیحون توقف کردم، مردی به خودرو نزدیک شد و کودکم را از داخل آن ربود. همسرم خانه نبود و همراه خانواده‌ام برای شکایت آمدم. ماموران در حال جست‌وجو برای یافتن کودک بودند که با تحقیق از خانواده زن جوان متوجه شدند، پدر این کودک فرزندش را با خود برده است.

مادر کودک این بار به افسر تحقیق گفت: خانواده‌ام حوالی خانه‌ام زندگی می‌کنند. من شب‌ها پسر خردسالم را نزد خانواده‌ام می‌بردم تا روز بعد با گذاشتن پسر دیگرم در مهدکودک به محل کار بروم. دیشب هم همین کار را کردم. شوهرم در خانه بود که با هم دعوا کردیم. او پسر پنج ماهه‌مان را با خود برد.

پرونده ای تشکیل و به پلیس آگاهی ارسال شد که مادر کودک در جریان تحقیقات گفته‌های قبلی خود را تکرار کرد.

در ادامه با شناسایی شوهر وی و تماس تلفنی پلیس با او معلوم شد کودک‌ ربایی درکار نیست، چون همسرش قهر کرده و نزد خانواده‌اش رفته، او نیز همراه نوزاد پنج ماهه به خانه یکی از اعضای خانواده‌اش رفته است.

مرد جوان به پلیس آگاهی آمد و در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم با هم اختلاف و درگیری داشتیم. او پسر خردسالم را به خانه مادرش برد و بعد بازگشت و با من دعوا کرد. عصبانی شدم و سیلی به او زدم و خوابیدم. نیمه شب که بیدار شدم، دیدم خبری از همسرم نیست. چون بچه گریه می‌کرد او را سوار خودرو کرده و به خانه یکی از اعضای خانواده‌ام در کرج بردم.

در ادامه معلوم شد شاکی زن دروغ گفته که با دستور قضایی بازداشت شد. او در تحقیقات مدعی بود شوهرش چند بار او را کتک زده و همیشه با او دعوا می‌کند. او نیز با انگیزه انتقام‌گیری، بعد از دعوای آخرشان به دروغ مدعی شده پسر پنج ماهه‌شان را ربوده‌اند. می‌خواسته با این کار او را به دردسر بیندازد.

این زن دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی محسن مدیرروستا گفت: من با همسرم اختلاف و درگیری داشتم. او مرا همیشه کتک می‌زد و حتی پیش از این در کلانتری دیگری شکایت کرده بودم. امنیت جانی نداشتم و می‌ترسیدم مرا بکشد. به خاطر ترس از جان خودم و این‌که بعد از دعوای آخرمان شوهرم جان فرزندم را نگیرد و بلایی بر سر او نیاورد، به دروغ شکایت کودک‌ ربایی را مطرح کردم.

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره این پرونده گفت: مادر کودک به دلیل اختلاف و درگیری که با شوهرش داشته با شکایت دروغین وانمود کرده پسر پنج ماهه‌اش در مقابل خانه‌اش ربوده شده است. با تحقیق از شوهر او معلوم شد ربایشی در کار نبوده و زن جوان اعتراف کرد که دروغ گفته که فرزندش ربوده شده است. با توجه به شکایت دروغین این مادر جوان، پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

متهم زن دیروز به اتهام جنجال و حرکات غیرمتعارف که موجب اخلال در نظم و آرامش و آسایش عمومی شده بود، با دستور قضایی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها