پسر ۷ ساله بازیکن راگبی که از همه هم سن و سال هایش بلندتر است، اخیرا در دنیای ورزش کودکان بحث برانگیز شده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۷۳
بازیکن ۱۰۰ کیلویی راگبی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، پسر ۷ ساله بازیکن راگبی که از همه هم سن و سال هایش بلندتر است، اخیرا در دنیای ورزش کودکان بحث برانگیز شده است، ویدئویی که او را نشان می‌دهد که بدون هیچ زحمتی با سرعت از میان همه بازیکنان تیم رقیب عبور می‌کند به صورت ویروسی منتشر شده است.

واکا تویتوپو شاید فقط ۷ سال داشته باشد، اما حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد و یک یا دو سروگردن بلندتر از هم سن و سال‌های خودش است.

وی همچنین یک بازیکن خوب راگبی است و باتوجه به مزایای فیزیکی که دارد، جای تعجب نیست که تیمش، عقاب‌های سنت جان سیدنی، وقتی واقعا نیاز دارند او را بازی دهند.

این ویدئو در اصل توسط پدرش برای نمایش استعداد او منتشر شد، اما در نهایت به دلیل کاملا متفاوتی همه جا پخش شد. مردم شروع به شکایت کردند که وضعیت فیزیکی واکا نسبت به همسالانش ناعادلانه است و برخی گفتند که او باید در یک گروه سنی دیگر بازی کند تا از آسیب دیگران جلوگیری شود حتی برخی درباره این صحبت کردند که لیگ جوانان راگبی به جای سن براساس وزن تقسیم بندی شود تا مانع از ورود بچه هایی با این نوع اختلالات فیزیکی شود.

این موضوع تاثیر منفی روی واکا گذاشت و همان طور که پدرش می‌گوید تقصیر واکا نیست که بزرگتر از بقیه بچه هاست و او از قوانین پیروی می‌کند.

مربی و هم تیمی هایش او را دوست دارند و او را یک غول آرام و خجالتی توصیف می‌کنند که آزارش به هیچکس نمی‌رسد. او فقط می‌خواهد راگبی بازی کند. رئیس باشگاه نیز گفته است: «واکا از اندازه خود آگاه است. او اگر بخواهد می‌تواند بچه‌ها را با یک دست بلند کند، اما پسر خوب و آرامی است. او فقط عاشق بازی کردن است. او نباید بخاطر اندازه اش از بازی محروم شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها