تهیه کننده برنامه های ورزشی رادیو ایران:

جشنواره رادیو، تنها روزنه امید

تهیه کننده برنامه «وقت اضافه» گفت: جشنواره های رادیویی برای من حکم تنها روزنه امید برای رسیدن به رویای برنامه سازی را داشت.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۵۶
جشنواره رادیو، تنها روزنه امید

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری اولین جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، محمد کیانی تهیه کننده برنامه های «ورزش ایران» و «وقت اضافه» ضمن اشاره به این مطلب گفت: سعی میکردم توی هر جشنواره ای شرکت کنم تا توانایی های خودم را به اثبات برسانم.

وی که شرکت در جشنواره ها را از ۱۸ سالگی و از سال ۸۸ در دهمین جشنواره داخلی صدا شروع کرده است، افزود: در آن سال در بخش گزارشگران افتخاری مقام دوم را کسب کردم.قرار بود سه نفر برتر جذب رادیو شوند اما این اتفاق نیافتاد تا اینکه در سال ۹۲ در جشنواره «جوانه» شرکت کردم و توانستم جزو نفرات برگزیده این جشنواره شوم و پس از طی دوره های فشرده تهیه کنندگی امکان برنامه سازی برایم فراهم شد و حالا تهیه کننده برنامه های ورزشی رادیو ایران هستم.

کیانی معتقد است: جشنواره «ایران من» می تواند بستری برای همه کسانی باشد که فکر می کنند استعداد دارند اما جایی را برای محک زدن خودشان پیدا نمی کنند.

گفتنی است؛ جشنواره ایران من به عنوان یک مسابقه آماتوری امکان محک زدن را برای مخاطبان رادیو فراهم کرده است، با این حال طبق اعلام مسئولان جشنواره برنامه ای برای جذب برگزیدگان آن وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها