با توجه به پیشرفت تکنولوژی طی دهه‌های اخیر در صنعت چاپ دیجیتال، هر روزه شاهد ورود دستگاه‌های جدید با قابلیت‌هایی جدید در این صنعت هستیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۰۱
رونمایی از دستگاه چاپ بنر کونیکا RX

گفتنی است، شرکت نوین تاک تلاش کرده در این صنعت همواره خود را به روز نگه دارد و با حضور در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی تلاش دارد، با جدیدترین تکنولوژی صنعت چاپ و دستگاه‌های چاپ دیجیتال در خدمت همکاران باشد.

همچنین در راستای پیشبرد توسعه خویش و حضور فعال و قوی تر در بازار صنعت چاپ سعی بر آن دارد که با تولید به روزترین و جدیدترین ماشین‌آلات صنعت چاپ، حضور و تداوم خود را در این صنعت هر روز پررنگ‌تر سازد.

با توجه به این استراتژی ها شرکت نوین تاک از جدیدترین تکنولوژی دستگاه چاپ بنر خود با عنوان دستگاه چاپ بنر کونیکا RX رونمایی می‌کند.

دستگاه چاپ بنر مدل کونیکا RX از جدیدترین مدل سری دستگاه‌های چاپ بنر کونیکا با رزولوشن 1440 dpi می‌باشد.

دستگاه بنر RX دارای 4 هد کونیکا است که تعداد هدها قابل ارتقاء و تغییر می‌باشد که با توجه به تعداد هد سرعت دستگاه نیز تغییر می کند.

این سری از دستگاه‌های چاپ بنر به دلیل تکنولوژی جدید و نوینی که به خود اختصاص داده، دارای امکانات بسیار زیادی است که ما در این گزارش به اختصار به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

  1. تجهیز دستگاه به عیب یاب اتوماتیک: این قسمت از دستگاه به اپراتور کمک می‌کند در زمانی که مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید بر روی صفحه مانیتور متصل به دستگاه ارور را مشاهده می‌کند تا به‌راحتی بتواند مشکل را مشاهده و رفع نماید.
  2. تجهیز به جک میان رول جهت رول‌های سنگین و مجهز به سیستم رول باز کن پایه بلند: این سیستم جهت جلوگیری از حرکت بنر و فلکس است. همچنین در زمانی که دستگاه در حال کار با رول های بنر سنگین باشد رول‌های را براحتی باز می‌کند و از بندینگ و کوچک کردن کار جلوگیری می‌کند.
  3. دارای شیر سالونت شور اتوماتیک: این تکنولوژی بر روی دستگاه‌های چاپ بنر باعث می‌شود در زمانی که دستگاه بنر بیش از 24 ساعت خاموش باشد جهت جلوگیری از گرفتگی هدها توسط شیرهای مخصوص مسیر مرکب بسته می‌شود و مسیر حلال باز می‌شود و توسط پمپ‌های اتوماتیک هد ها شسته می‌شود که با این کار دیگر هیچگونه گرفتگی و رسوب در هدها ایجاد نمی‌شود.
  4. مجهز به دو هیتر در جلو و عقب دستگاه است: هیتر جلوی دستگاه برای خشک کردن مدیا بعد از فرایند چاپ مناسب است که باعث می‌شود مدیای چاپ شده هرچه سریع تر خشک شود و از پخش شدن مرکب بروی مدیا جلوگیری می‌کند، هیتر عقب دستگاه برای زمانی مناسب است که مدیای مصرفی چروک باشد و گرما باعث صاف شدن آن می شود و چاپ را باکیفیت تر، می کند همچنین برخی از مدیاها مانند استیکر و مش اگر گرم شوند چاپ روی آن ها بهتر می نشیند.
  5. در نسل گذشته دستگاه های چاپ بنر اگر دستگاه نیاز به پرج داشت باید هر چهار رنگ همزمان پرچ می‌شدند اما در نسل جدید دستگاه‌های چاپ بنر مانند دستگاه بنر RX ،دستگاه دارای پرچ تک به تک برای هر رنگ به صورت مجزا است که از پرت شدن و هدر رفتن مرکب جلوگیری می‌کند.
  6. این نوع از دستگاه‌های چاپ بنر دارای آلارم مرکب هستند. این آلارم به اپراتور کمک می‌کند در زمانی که در داخل مخزن مرکب یا ساب تانک ثانویه سطح مرکب کم شود به‌صورت خودکار اخطار می‌دهد و از خراب شدن کار چاپی در وسط کار جلوگیری می‌کند و هم‌چنین سیستم مرکب رسانی دستگاه آسیب نمی‌بیند.
  7. پینچ رول‌های یک تکه قوی و بزرگ باعث می‌شود حرکت مدیا روی دستگاه به سهولت و آسانی انجام شود و به‌صورت همزمان و یک دست رو به جلو حرکت کند.
  8. این دستگاه و نرم‌افزارهای اجرایی آن یکی از پر قدرت ترین نرم افزارهای دستگاه‌های چاپ جهان است که قابلیت همزمان چاپ روی دو مدیا مختلف و طرح و دستور چاپ دو تصویر مختلف هم زمان را دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها