مرد طلافروش برای انتقام از همکار خود، او را پس از تصادف ساختگی ربود و به قتل رساند

رقابت، حسادت ، قتل

تازه داماد که به اتهام قتل همکار همسرش بازداشت شده بود در آخرین جلسه بازپرسی قتل را پذیرفت و گفت هنوز هم نمی‌دانم چرا زن جوان را کشتم.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۴۸
هنوز هم نمی‌دانم چرا زن جوان را کشتم +عکس

به گزارش جام‌جم، مرد 26 ساله که «مهدی» نام دارد متهم است زن جوانی را که همکار همسرش بود، اسفند سال گذشته با ضربه‌های مرگبار چاقو به قتل رسانده و جسد او را میان شمشادهای بزرگراه باکری پایتخت انداخته بود.

عامل جنایت در تحقیقات به قتل زن جوان اعتراف کرد و گفت، از مقتول پول گرفته بوده تا او را نزد رمال برده و برایش نسخه خوشبختی بگیرد که این کار را نکرده و بعد او را کشته است.

دیروز متهم برای اخذ آخرین دفاع به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی محسن مدیرروستا گفت: مقتول همکار همسرم بود. او پولش را که بابت خرید نسخه دروغین از رمال به من داده بود، طلب کرد، اما من نتوانستم آن را پس بدهم. آن شب نفهمیدم چطور شد که آن زن را کشتم. من از پشت‌سر چهار ضربه چاقو به کمر و پهلوی او زدم و نمی‌دانم 23ضربه دیگر چطور به بدن او اصابت کرده است. من هشت سال است که تریاک و شیشه مصرف می‌کنم. یک شب قبل از جنایت شیشه و تریاک مصرف کرده و چون حالم خوب نبود به ملاقات مقتول نرفتم.

وی افزود: به اصرار دوباره او به اتوبان باکری رفتم. قبل از رفتن به محل قرار تریاک و شیشه کشیدم. وقتی آمد و پولش را خواست، دعوایمان شد. نفهمیدم چطور او را کشتم. داخل کیف او پاکت نامه، کارت بانکی، گوشی و صد هزار تومان بود. من کیف را داخل سطل زباله انداختم. اما کارت و پول را برداشتم و به خانه بردم. هنوز هم نمی‌دانم چرا او را کشتم.

متهم پس از آخرین دفاع، به اتهام مباشرت در قتل و سرقت اموال مقتول با تجدید قرارقانونی به زندان بازگشت و پرونده او با صدور جلب به دادرسی بزودی به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد تا او محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها