حدود ساعت ۱۱ شب نسرین به محل قرار آمد تا به دیدن رمال برویم اما زمانیکه متوجه شد فریب خورده از دست من بسیار عصبانی شد و گفت ماجرا را به همسرم می‌گوید، آن زمان به شدت ترسیده بودم.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۵۸
زنی که با ۲۳ ضربه چاقو به قتل رسید

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، صبح 23 اسفند ماه سال گذشته خبر کشف جسد یک زن در فضای سبز اتوبان حکیم شرق،‌ ورودی بزرگراه شهید باکری از سوی مأموران کلانتری 133 شهرزیبا به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که زن جوان با 23 ضربه چاقو به قتل رسیده است که با دستور بازپرس جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت وی آغاز شد.

با شناسایی هویت مقتول به نام «نسرین» کارآگاهان برای بازداشت قاتل وی دست به کار شدند که در سرنخ های جنایی به پسر جوانی به نام کامران رسیده و او را شامگاه 29 اسفند ماه بازداشت کردند.

کامران در همان ابتدای بازداشت به قتل نسرین اعتراف کرد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: مدتی بود که شیشه و هروئین می‌کشیدم، حدود سه ماه قبل با یکی از بستگانمان به نام سحر ازدواج کردم، حدود سه ماه قبل سحر از من خواست تا به دوستش نسرین کمک کنم، نسرین به سحر گفته بود که همسرش کامبیز از وی جدا شده است و از همسرم خواسته بود که به او کمک کند، همسرم نیز ماجرا را با من درمیان گذاشته و خواسته بود به نسرین کمک کنم که من چند بار سراغ کامبیز رفتم، با او صحبت کردم اما کامبیز تمایل نداشت به زندگی با نسرین ادامه دهد.

وی ادامه داد: اواخر دی ماه سال قبل بود که سراغ کامبیز رفتم در همان روزها پای سگ همسرم نیز شکسته بود و برای درمان آن به پول نیاز داشتم، برای همین سراغ نسرین رفته و به او گفتم رمالی را می‌شناسم که می‌تواند مِهر زن و شوهر را به دل هم بیندازد، بعد نیز با همین بهانه از نسرین 900 هزارتومان پول گرفتم و هزینه درمان سگ را پرداخت کردم، چند روز بعد نیز نسرین نزد من آمد و سراغ رمال را از من گرفت اما زمانیکه جواب درستی به او ندادم خواست تا پولش را پس دهم اما من پولش را پس ندادم و هربار که برای دریافت پولش نزد من می‌آمد وی را به بهانه‌های مختلف رد می‌کردم تا اینکه شب حادثه به بهانه رفتن نزد رمال با نسرین قرار گذاشتم.

وی در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: آن شب هم مواد و هم مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و به محل قرار که در رمپ بزرگراه باکری بود، رفتم؛ محل قرار، هم پاتوق مصرف مواد من بود،‌ همیشه آنجا می‌رفتم و هم نزدیک منزل پدرم بود،‌ حدود ساعت 11 شب نسرین به محل قرار آمد تا به دیدن رمال برویم اما زمانیکه متوجه شد فریب خورده از دست من بسیار عصبانی شد و گفت ماجرا را به همسرم می‌گوید، آن زمان به شدت ترسیده بودم و با چاقویی که در دستم بود چندین ضربه به نسرین زده و سپس پس از سرقت وسایلش از آنجا گریختم.

کامران پس از اعتراف به قتل نسرین با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت و روانه زندان شد تا اینکه پیش از ظهر امروز برای اخذ آخرین دفاع پا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گذاشت.

کامران در آخرین جلسه بازپرسی به بازپرس گفت: من فقط چهار، پنج ضربه به مقتول زدم و 23 ضربه به وی نزدم، من هیچ وقت با خود چاقو حمل نمی‌کردم، آن شب نیز برای خرد کردن تریاک با خود چاقو حمل کردم، حدود دو ساعت قبل از حادثه در محل وقوع قتل با دوستانم مشغول مصرف مواد شدم، دو ساعت بعد نیز مقتول نزد من آمد که با وی درگیر شده و او را به قتل رساندم، حدود دو ماه بود که ازدواج کرده بودم و مقتول قصد داشت موضوع را به همسرم بگوید که سر 900 هزار تومان طلبش با وی درگیر شدم، بعد از قتل برای اینکه اثر انگشتی از من باقی نماند، تلفن‌ همراه و کیف مقتول را دزدیدم در نهایت وسایل سرقتی را به داخل سطل آشغالی در نزدیکی محل سکونتمان انداختم.

پس از این اظهارات کامران با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت روانه زندان شد و به زودی پس از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها