پیام صادقیان هافبک خلاق سال های گذشته پرسپولیس پس از چند روز سرگردانی بالاخره به تیم سپیدرود رشت پیوست
کد خبر: ۱۰۶۲۱۷۶
انتقاد عجیب از پیام صادقیان / او جای کسی را تنگ کرده است؟

به گزارش جام جم آنلاین ، پیام صادقیان جنجال ها و بی انضباطی های زیادی در گذشته داشته که برای او خیلی گران تمام شد. حذف از تیم ملی ، کنار گذاشته شدن از پرسپولیس و از بین رفتن موقعیتش به عنوان یک ستاره در فوتبال ایران برای او بسیار تلخ بود اما آنچه مهم است حال و روز کنونی اوست. پیام با پیوستن به تیم سپیدرود رشت در تلاش است به روزهای بسیار خوب خودش در فوتبال ایران برگردد حتی اگر در تیم ضعیفی مثل سپیدرود حضور داشته باشد که با گذشت سه هفته از لیگ برتر هنوز در حسرت پیروزی است.

اما پیوستن پیام به این تیم با انتقادات زیادی روبرو شده است. حالا برخی از ورزشی نویس ها می گویند چرا تیم محبوب رشتی باید بازیکنی را جذب کند که مشخص است باز هم به بن بست میخورد و بی انضباطی های زیادی مرتکب می شود. آنها حتی پیش بینی می کنند که سپیدرود رشت و پیام صادقیان این فصل با هم از فوتبال محو شوند! حالا پیام صادقیان در حالی که سخت در تمرینات سپیدرود تلاش می کند برخی بی رحمانه به او می تازند. متن های احساسی درباره این انتقال می نویسند و ناآگاهی مدیران سپیدرود را به دلیل این انتقال مورد انتقاد قرار می دهند.

از نظر این منتقدان پیام صادقیان چه باید بکند؟ فوتبال را کنار بگذارد تا به عنوان یک شکست خورده کنار برود؟ او جای کسی را تنگ نکرده اما همین کسانی که امروز بدون اینکه کوچک ترین خطایی از صادقیان سر بزند به او می تازد همان هایی هستند که حضور خودشان در مطبوعات و رسانه ها «زیادی» به نظر می رسد. صادقیان یکی از جنجالی های بزرگ فوتبال ایران است اما بد نیست کمی با او هم مهربان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها